Recht op het Kinderen geld

Eruptor
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Recht op het Kinderen geld

#1 , 07 jun 2020 08:29

Uit elkaar na 27jaar samen te zijn met 4 prachtigge kinderen.Plots besluit mijn vrouw een einde te maken aan de relatie. Ze heeft iemand anders waar ze verliefd op is en hij ook op haar.Dus nu op 15 06 2020 trek ze in haar eigen appartement hare nieuwe man komt er bij wonen . Maar de kinderen blijven bij mij wonen. Want mijn kinderen willen niks met die andere man te maken hebben. En zijn'mogen van van mij op bezoek gaan bij hun moeder hou ze ook niet tegen. Die keuze bepalen ze zelf daar maak ik mij niet druk om het is hun mening ga hun ook niet verplichten.Zij zijn van plan wanneer ze er zin hebben. Bij hun moeder op bezoek te gaan als die man niet daar is. Zij ontvangt het kindergeld en woond niet op het zelfde adres als de kinderen en ik. Ik moet ze van af nu onderhouden heb ik recht op dat kindergeld anders over leef je dat niet

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 07 jun 2020 09:12

Regel dan dat het kindergeld op uw rekening komt. Zijn de kinderen bij haar als tenlaste ingeschreven, of bij u? Op welk adres zijn ze gedomicilieerd?

Masty
Berichten: 88

#3 , 07 jun 2020 09:27

Het lijkt me niet meer als normaal dat jij het kindergeld ontvangt als de kinderen bij jou gedomiciliëerd zijn.
Allesinds, veel sterkte in deze moeilijke periode.

Reclame

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#4 , 07 jun 2020 10:02

https://www.parentia.be/nl-VL/veelgeste ... tscheiding. Plooi de punten open door erop te klikken.

Veel sterkte. Ik raad u aan om contact op te nemen met het CAW, de sociale dienst van uw ziekenfonds of de sociale dienst van het OCMW. Zij kunnen u verder bijstaan bij andere eventuele praktische problemen.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Mama38
Berichten: 37
Juridisch actief: Nee

#5 , 17 jun 2020 13:09

Ja natuurlijk heb jij recht op dat kindergeld, bel asap naar het kinderbijslagfonds om dit door te geven.

Terug naar “Echtscheiding”