de politie wil niet bemiddelen met reden dat er nog geen echt vonnis is alleen een tussentijds vonnis
politie rechtstreeks correctioneel dagvaarden, ze hebben geen voorrang van rechtsmacht
Ze hebben een plicht om elk misdrijf wat ze zien vast te stellen
Bel hen ter plaatse op de plaats van het misdrijf en vraag hun hulp en ondersteuning, zeg ook wat je gaat doen, best schriftelijk omdat ook politie op een behoorlijke wijze dient behandeld te worden en stel ze voor de keus...
Daarna doen wat je zegt !
In feite komt mijn visie er op neer dat owel doe je als politie je werk en kom je tussen (ter plaatse) ofwel dagvaard ik U voor schuldig verzuim aan morele en psychologische kindermishandeling > zou ook graag het vonnis hebben waar VTM over sprak natuurlijk
in ieder geval moet dit probleem aan de voorkant aangepakt worden want als het aan de achterkant aangepakt wordt zoals het nu er aan toe gaat dan verliest je kind en U het in 100% van de gevallen, ik ken geen andere
Dat met dat tussenvonnis is larie en bulshit substitut Capellen had dat argument vele jaren geleden ook toen ik haar aansprak. Inmiddels ben ik op basis van datzelfde vonnis reeds veroordeeld. Het enige wat telt is of het uitvoerbaar is en dat de andere ouder kennis heeft van de gerechtelijke uitspraak. Dat moet je door een advocaat laten nagaan of je kunt het hier vragen.
Verder als je klacht hebt over justitie dan kan ik je de HRJ
www.hrj.be aanbevelen. Jaren geleden een dialoog met hun aangevraagd en dat werd door hun geweigerd. Lees nu maar eens waar ze zich mee willen profileren.
lees ook "debateer mee" bij actualiteiten, een lang en daardoor ook complex verhaal, maar misschien kunnen we samen schrijven naar de hrj
Normaliter zouden ze stellingen in moeten nemen dat vonnissen moeten uitgevoerd worden. Stel nu in het allerslechtste geval dat je alles zal afgenomen zal worden door drugsgebruik dan nog zal een bekwame advocaat de ouder die obstructie voert veroordeeld krijgen
comité P antwoord blijkbaar ook niet meer op mijn schrijven.
Het afgelopen jaar of zo 2 keer naar hen gescheven waarvan 1 maal gemaild + geschreven.
RR