Hoe bijzondere kosten van zoon aanbieden aan ex

Snoowy
Topic Starter
Berichten: 67
Juridisch actief: Nee

Hoe bijzondere kosten van zoon aanbieden aan ex

#1 , 27 mei 2020 21:09

Hallo,
Al enkele jaren geef ik de bijzondere kosten van mijn zoon door via mail aan mijn ex.
Nu plots komt hij ermee dat hij ander mail adres heeft en dat ik vanaf nu de bijzondere
kosten via aangetekende brief moet aanbieden aan hem.
Kan hij mij dit verplichten.
Dan ben ik genoodzaakt die kosten te dragen en verlof te nemen om naar het postkantoor te gaan.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 28 mei 2020 09:20

Dan reken je hem die kosten ook aan via dezelfde rekening. Je hebt zijn vraag toch op papier, zodat je ze kan bewijzen.

Snoowy
Topic Starter
Berichten: 67
Juridisch actief: Nee

#3 , 28 mei 2020 19:42

Ben zeker dat hij dit niet zal betalen. Staat niets van in het vonnis, maar staat ook niet in dat ik het niet via mail mag doorgeven, staat gewoon niet in hoe ik het moet doen.. Mijn inziens de goedkoopste, makkelijkste manier. Met duidelijk bewijs wanneer het verzonden werd. Jaren goed gegaan, en nu begint hij moeilijk te doen.

Reclame

Snoowy
Topic Starter
Berichten: 67
Juridisch actief: Nee

#4 , 28 mei 2020 19:45

En dan die info van dat hij een ander mail adres heeft en dat het nu per aangetekende brief moet gaan komt via het mail adres dat ik al jaren gebruik.

Terug naar “Echtscheiding”