Urne moeder

vbg
Topic Starter
Berichten: 13

Urne moeder

#1 , 19 mei 2020 13:05

Beste,

Op 14 juni ben ik al een jaar feitelijk gescheiden,de scheidingsaanvraag is ingediend door mijn advocaat.
Toen ik vorig jaar in mei de woning verlaten heb heeft mijn ex en haar minnaar er gebruik van gemaakt om heel de inboedel
uit het huis te halen,alles is verdwenen,mijn kleding,collecties van mij,persoonlijke dingen van mijn zoon en ouders,enz...
Het ergste van al is dat ze ook de urne van mijn moeder heeft,tegen haar advocaat heeft ze vorig jaar in september nog verteld
dat ik alles er buiten gehaald heb en dat ze alleen nog de urne had,en dat ik die eventueel kon terug krijgen als ik tekende voor een echtscheiding met onderlinge toestemming die ze zelf aangevraagd heeft,chantage dus door gebruik te maken van de urne die ze in haar bezit heeft.
Als ik al 1 ding zou meegenomen hebben zou het de urne zijn,maar heb dus totaal niks meegenomen.
Nu bijna een jaar later is er geen contact meer te maken met haar,zelfs haar advocaat antwoord niet meer op rappels van mijn advocaat,
met als gevolg dat mijn advocaat nu de scheiding ingediend heeft.
Mijn vraag is nu of ik haar kan aanklagen of een aangifte kan doen bij de politie voor het achter houden van de urne?
Mijn advocaat gaat daar ook licht over,ze terug eisen op de rechtbank.
Het gaat hier niet over een foto die ze achter houd maar over de as van een overleden persoon he mensen,voor mij is dit grafschennis
als je het mij vraagt,ik ben nu al bijna een jaar de urne kwijt van mijn moeder,dit gaat mijn en vele andere mensen hun gezond verstand te boven,mijn stiefvader en zuster zien daar ook enorm van af,ikzelf ga al maanden bij een psycholoog om dit alles te verwerken.
Ik ben gewoon bestolen met mijn ogen open,maar wat die urne betreft,dat is een regelrechte schande.
Ik ben de wanhoop nabij.

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
BloodNight
Berichten: 621

#2 , 19 mei 2020 17:53

Dit is geen zaak voor de politie. U zal dit (best met een advocaat) voor de rechtbank moeten uitvechten.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”