Corona regels bij scheiding

JurecaBE
Topic Starter
Berichten: 335
Juridisch actief: Nee

Corona regels bij scheiding

#1 , 26 mar 2020 15:14

JurecaBE moderator

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
proudmommy26
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#2 , 02 apr 2020 15:09

Met mijn dochter bij de kinderarts geweest. Vermoeden corona. Kneuzing longen, hoesten, piepende ademhaling, kortademig. Op advies van wachtdienst en spoeddokter ziekenhuis dochter niet meegegeven. Nu een PV aan mijn been ‘waar zware straffen op staan’ (ik citeer mijn ex).

LeenW
Berichten: 12824

#3 , 02 apr 2020 15:31

Met mijn dochter bij de kinderarts geweest. Vermoeden corona. Kneuzing longen, hoesten, piepende ademhaling, kortademig. Op advies van wachtdienst en spoeddokter ziekenhuis dochter niet meegegeven. Nu een PV aan mijn been ‘waar zware straffen op staan’ (ik citeer mijn ex).
Hebben die artsen iets op papier gezet?

Reclame

proudmommy26
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#4 , 26 apr 2020 16:52

De symptomen staan enkel op papier en er is een spraakbericht van de kinderarts waarin ze zegt dat ze een vermoeden had van corona maar ze dit niet kon bewijzen aangezien er niet genoeg testers waren. Ter info : dit spraakbericht is opgenomen met de toestemming van de kinderarts om te delen met de papa.

bosprocureur
Berichten: 6853

#5 , 27 apr 2020 16:55

En u hebt dat dan effectief en aantoonbaar met de papa gedeeld?

Terug naar “Echtscheiding”