Hallo,
Ik zit met een zeer vervelende zaak, ik ben 6 jaar geleden van de vader van mijn kids weg gegaan. We hadden zelf een regeling bij de notaris op papier laten zetten.
3 jaar geleden ben ik naar de juriste van het sociaal huis gestapt omdat het niet meer houdbaar was met mijn ex, die maakte mij zo het leven zuur... waardoor ik een prodeo advocaat toegewezen kreeg. In februari 2019 was de uitspraak van het vonnis en sinsdien laat de advocaat lang op zich wachten, het vonnis werkt niet, ik heb een verzoenings poging gedaan met mijn ex omwille voor de kids en de regeling goed te laten verlopen, nu dat heeft niet lang geduurd en maakt hij mij opnieuw op zijn ziekelijke manier het leven zuur. Het begint serieus op mijn gezondheid te wegen nu, na 6 jaar! Ik vertel dit alles tegen mijn advocaat en die lacht ermee en doet er niks aan
Hij loopt ook een jaar achter met index aanpassing alimentatie, al een jaar loop ik mijn advocaat na daarvoor, het is tijd voor de nieuwe index aanpassing van dit jaar, en telkens ik een mail stuur naar mijn advocaat krijg ik enkel een mail terug dat hij het druk heeft en binnen enkele dagen contact opneemt, wat hij dus niet doet. Dit is al een jaar zo aan de gang. Enkele maanden geleden heeft hij mijn gegevens enzo gevraagd voor een deurwaarder te sturen naar mijn ex en daar is t bij gebleven. Dat was eind november we zijn morgen maart.
Dit is zéér frustrerend! Wat kan hier aan gedaan worden of heeft iemand raad hoe dit aan te pakken? Ik ben ten einde raad
Ook op de rechtbank is het niet rechtvaardig eraan toe gegaan wat betreft het finaciële gedeelte, er is meer zijn verhaal gehoord dan mijn verhaal, elk finacieel papier en document moest ik voorleggen, belastingsfiche en loonbrieven, mijn ex had dit niet gedaan, het lag zogezegd nog bij zijn boekhouder, dus ze hadden op de rechtbank niet eens alles van mijn ex en toch hebben ze zo een vonnis uitgesproken wat ik toch een serieuze nalatigheid vind.
Mijn ex kan mooi praten en heeft financieel de middelen om een goede advocaat te nemen, ik heb dat niet en de zaak is niet rechtvaardig beoordeelt en nu laat mijn prodeo advocaat goed voelen dat hij niet verdient aan mij....
Wat of wie heeft raad en kan mij helpen
Mvg H