Kind stoned door vaders druggebruik

Raar wezentje
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Kind stoned door vaders druggebruik

#1 , 21 feb 2020 13:45

Beste,
Ik heb gesproken met mijn zoon toen hij terug kwam van bij zijn vader. Ik vroeg wat hij had gedaan in het weekend hij zei dat ze naar matrn van zijn pa geweest zijn en dat ze daar sigaretten roken en doorgeven aan elkaar. Ik vroeg dan doet papa daar iets van groen in. Mijn zoon zei ja. Ik vroeg dan of hij zich dan wat raar voelde in zijn hoofd en terug vertelde mijn zoon van ja. Daarop zei mijn zoon papa gebruikt cbd en soms gaan ze in de badkamer gaan roken. Wat kan ik hiermee doen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38587

#2 , 21 feb 2020 13:49

Hoe oud is de zoon en de dochter?
Ga naar een www.caw.be in uw omgeving.
Of ga rechtstreeks naar de jeugddienst van de lokale politiezone .

sterretje2
Berichten: 90
Juridisch actief: Nee

#3 , 21 feb 2020 17:07

Ik vrees dat je weinig kunt doen zonder echte bewijzen, hoe erg ook!

Reclame

Oude Belg
Berichten: 3192

#4 , 23 feb 2020 09:18

Ik vroeg dan of hij zich dan wat raar voelde in zijn hoofd en terug vertelde mijn zoon van ja. (...) soms gaan ze in de badkamer gaan roken.
Uw titel suggereert wel wat anders. Blijkbaar bent u nooit stoned geweest. :lol: Het enige wat een juridisch probleem zou kunnen zijn, is het vermeend blowen waar kinderen bij aanwezig zijn.
Doet papa daar iets van groen in
:roll:
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Terug naar “Echtscheiding”