Kind van 9 jaar alleen thuis gelaten..

Koekietje
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Kind van 9 jaar alleen thuis gelaten..

#1 , 17 feb 2020 20:45

De moeder van mijn pluskindjes heeft Za de jongste van 9 jaar alleen thuis gelaten terwijl zij met de zussen naar Antwerpen was (uur met de auto en nog een half uur met de trein)

Hij was alleen vanaf 12hr.. Wij zijn er om 17hr30 achtergekomen en hebben dan de politie verwittigd.

Zij hebben Patrouille gestuurd, en hem dan meegenomen naar het politiebureau.
Hij had zelf proberen koken maar er was iets ontploft in de microgolf en dus hij had niets gegeten. Hij had ook geen GSM, er is een vaste lijn maar hij kent geen gsmNr van mama of papa.

De politie heeft dan hun moeder opgebeld om te zeggen dat ze haar zoon daar mocht oppikken.
Het was 20hr eer ze daar arriveerde.

Ze is ondervraagd geweest en heeft tegen 1 van de andere kinderen gezegd dat er een PV wordt opgemaakt en doorgestuurd naar jeugdrechtbank.

Tegen de andere dochter zegt ze ‘het is niet erg, ik heb de politie een uitleg gegeven en ze snapte het wel en dat was het dan.

Mijn vraag is, Is daar nu een PV van opgemaakt?
Want wij zouden graag een maatschappelijk onderzoek laten starten (er zijn nog andere problemen)

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding