Wijziging allimentatie

Damilner1979
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

Wijziging allimentatie

#1 , 26 jan 2020 20:18

Mijn ex komt reeds twee jaar niet voor haar kinderen.
Is het opportuun om een nieuw verzoekschrift in te dienen waarin gevraagd wordt de huidige regeling om te schorten en een verhoging te vragen van de onderhoudsbijdrage voor de kinderen?
Ik krijg nu slechts €50 per kind en heb 4 kinderen. De indexatie laat ze ook achterwegen en weigert dit te betalen ondanks aansporen met aangetekende brieven en dergelijke.
Ik hoor graag van jullie.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 27 jan 2020 08:47

Familierechtbank kan u helpen

Damilner1979
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#3 , 27 jan 2020 16:54

Idd ga ik ook doen. Maar t probleem is dat deze vrouw sinds 2017 ambtshalve geschrapt is uit het RR. Is nergens te vinden. Allimentatie word betaald door een voor mij onbekend persoon. Komt niet voor de kinderen m. En het vonnis dat ik heb is een verstekvonnis.

Reclame

alicem
Berichten: 176
Locatie: gent

#4 , 12 feb 2020 09:05

Dan nog de familierechtbank. Waarschijnlijk dan wel weer een vonnis bij verstek, maar dan heb je tenminste een nieuw vonnis. Als ze opnieuw ergens opduikt, dan kan je wel achterstallige onderhoudsgelden opvragen.
Heb je al exclusief ouderschap? Zoniet, ook ineens aanvragen. Dat bespaart je later een hoop problemen.

Terug naar “Echtscheiding”