samenwonen met ex; spullen verdwijnen

Mister84
Topic Starter
Berichten: 19
Juridisch actief: Nee

samenwonen met ex; spullen verdwijnen

#1 , 19 jan 2020 15:35

Ik huur samen met ex een huis, ex beindigt relatie en vraagt om samen huur op te zeggen.
Huur wordt opgezegd er worden afspraken gemaakt omtrent inboedel.
2 dagen later kom ik thuis , volledige keukeninboedel weg zonder verwittiging incl tafel stoelen kasten enz..
Ex stalt alle spullen bij een familielid en verblijft hele dagen daar, komt enkel s avonds terug om te komen slapen samen met haar kinderen.
Elke dag verdwijnen er andere spullen tot handdoeken en wc papier toe.
ex sluit deuren af en neemt alle binnendeursleutels mee (kamer waar cv ketel hangt is afgesloten),
mijn persoonlijke spullen staan hier nog en ik verhuis op 1 februari maar kan deze niet wegbrengen en achter slot zetten gaat ook niet zonder sleutels.
Nu vandaag merk ik dat er ook persoonlijke spullen (incl persoonlijke documenten) van mij en mijn kinderen (niet de hare) verdwijnen en ex weet zogezegd van niks.
Ze probeert me elke keer uit mijn tent te lokken zodat ze de politie zou kunnen bellen deze situatie is echt onleefbaat en ik weet niet wat ik hieraan kan doen?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding