diefstal mishandeling en uiteindelijk vlucht ---

M T
Topic Starter
Berichten: 13

diefstal mishandeling en uiteindelijk vlucht ---

#1 , 04 apr 2006 17:58

dit is een open brief die weergeeft in het kort wat er gebeurde

april 2004


Geachte Heer Minister-----


Aangezien ik nergens anders respons schijn te vinden bij de politionele en gerechtelijke instanties---richt ik deze brief aan U in de hoop eindelijk gehoor te vinden----


Ik wens mij bij deze ook burgerlijke partij te stellen en wel om de volgende redenen en tegen de volgende persoon


[naam geanonimiseerd] --- geboren te S.


om de volgende feiten ---- diefstal---diefstal met geweld --- afpersing---gijzeling ---mishandeling


door middel van al deze middelen ben ik jaren een speelbal geweest van deze dame --- die een kind had van mijn overleden echtgenoot---- aangezien ik na zijn dood geen echt doel had in mijn leven dacht ik dat ik een verschil kon uitmaken voor haar en zijn zoontje----uiteindelijk werd ik gedurende jaren verplicht te gaan werken slag om slinger om het hoofd te kunnen bieden aan de schulden die zij maakte door veelvuldig cafe bezoek bingospel en leningen die ze ook op mijn naam met valsheid in geschrifte afsloot----en waarvan ik de bewijzen heb


als klap op de vuurpijl wil ze nu ook nog eens mijn huis in de wacht slepen waar ze in haar naam een hypotheek op nam---ik werd door de politie na een zoveelste poging om mijn eigen financiele zaken in handen te krijgen uit mijn eigendom gezet----ze had ook mijn bankkaart in haar bezit ik probeerde me zo goed en zo kwaad mogelijk te verdedigen maar aangezien beiden zij en haar zoontje van 13 ongeveer 100kg wegen en ikzelf amper 5okg belandde ik uiteindelijk in een vluchthuis en mocht zij met medewerking van de politie in mijn woning bijven zonder daar ingeschreven te staan


jarenlang heb ik voor haar en haar zoontje gezorgd zonder haar ooit ten laste te rekenen voor de autoriteiten---wat eigenlijk had gemoeten maar ze had stempelgeld als gezinshoofd en wilde dat niet kwijtspelen--- ik betaalde dan ook steeds belastingen op mijn loon en pensioen als alleenstaande ---tot door haar buitensporig uitgeven ook die niet meer konden vereffend worden---


ik vroeg aan de politie die me trouwens uitlachtte-- om op zijn minst na te gaan op haar bankrekening en via betalingen of ik de waarheid sprak maar zelfs dat lieten ze na---


uiteindelijk ben ik door de levensbedreigende houding die deze vrouw tegen mij stelde en nog steeds wat ik kan bewijzen door stukken in mijn bezit--in een depressie ondergedoken--


als gevolg daarvan heeft de gemeente me nu ook nog eens uit mijn eigendom uitgeschreven en weigeren ze ook maar 1 enkel officieel papier af te leveren--zoals bewijs van goed gedrag en zeden en paspoort aangezien ik vooraleer beslissingen omtrent mijn verder leven familie in het buitenland wil bezoeken---door deze uitschrijving ben ik ook het vruchtgebruik op mijn woning kwijtgespeeld en de dame in kwestie is nu mijn kinderen aan het gebruiken om ook op de laatste frank daarvan haar klauwen te slaan----


Aub mijnheer de minister kunt U de autoriteiten vragen eindelijk een grondig onderzoek in deze zaak te doen---ik weet dat ik hoogstwaarschijnlijk nooit een frank zal terugzien van wat ik kwijtspeelde maar wat er rest wil ik niet ook nog kwijt geraken ---


vriendelijke dank



en dit is het vervolg nu ---door de ambtshalve uitschrijving denk ik dat de dader en mijn meerderjarige kinderen een eind hebben gemaakt aan mijn vruchtgebruik --- nu gaan ze over tot oipenbare verkoop van mijn woning en dit met een aangestelde notaris --- ik heb eindelijk een klacht ingediend met burgerlijke partijstelling tegen de daders maar mijn woning wordt in april verkocht ---

het geld dat de dader van me stal moet meer dan voldoende zijn om de erfgenamen en de schulden die ze in mijn naam maakte te voldoen ---moet ik nu echt ook nog mnijn huis verliezen ?????

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Fresh
Berichten: 167

#2 , 04 apr 2006 18:51

@ webmaster: in zoverre de oprechtheid van voormeld bericht al kan worden geverifieerd zou ik in het belang van alle partijen zorgen dat dit bericht zo snel mogelijk wordt verwijderd. Het vermelden van beklaagden met naam en toenaam is immers laster en eerroof en schaadt bovendien het geheim van het onderzoek!! delete dus

webmaster
Beheerder
Berichten: 1146

#3 , 04 apr 2006 18:52

Om privacy-redenen werden bepaalde namen en passages in bovenstaand bericht geanonimiseerd door de redactie.

Dank voor het begrip,

De webmaster

Reclame

M T
Topic Starter
Berichten: 13

#4 , 04 apr 2006 23:09

ik begrijp jullie standpunt dus dank voor het aanpassen ---- het doet echter niks af aan de feiten --- ik ben echt wanhopig maar vrees dat er niks aan te doen is en dat ik nogmaals machteloos zal moeten toezien hoe ze met een deel van de verkoopsom aan de haal gaat --- tenzij ik ergens hulp krijg om deze verkoop te stoppen al weet ik ook niet of ik zelfs die mogelijkheid heb ---- ik heb nooit willen verhuizen maar uiteindelijk heb ik uit veiligheid toch na de ambtshalve schrapping voor een ander onderkomen moeten zorgen --- ik krijg nog steeds bedreigingen dat ze wel iemand zal vinden om me af te maken en zo dus ik denk dat ik hier in het buitenland nog het beste af ben --- trouwens aangezien ik de boiot nodig heb om over te komen geeft het ook een extra veiligheid ... ik ben namelijk al eens beschuldigd van brandstichting in 2003 van haar wagen maar zat toen hier en geloof me de overtochten staan op naam en de passen worden gecontroleerd --- ik ben niet in de buurt van die wagen geweest en kan bewijzen dat ik niet in belgie was

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#5 , 05 apr 2006 06:42


Ik wens mij bij deze ook burgerlijke partij te stellen en wel om de volgende redenen en tegen de volgende persoon

om de volgende feiten ---- diefstal---diefstal met geweld --- afpersing---gijzeling ---mishandeling
Art.63.Hij die beweert door een misdaad of een wanbedrijf te zijn benadeeld,kan daarover bij de bevoegde onderzoeksrechter klacht doen EN zich burgerlijke partij stellen.Art.65.De bepalingen van artikel 31 betreffende de aangiften gelden eveneens voor de klachten.Art.31.De aangiften worden opgesteld door de aangevers of door hun bijzonder daartoe gemachtigden...zij worden altijd op elk blad getekend...de aangever kan zich...een afschrift van zijn aangifte doen afgeven.(Wetboek Strafvordering).

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#6 , 05 apr 2006 07:55

dit is een open brief die weergeeft in het kort wat er gebeurde

april 2004


Geachte Heer Minister-----
Scheiding der machten!!!

Klachten (INDIEN van toepassing) kan U overmaken aan het Comite P. OF bij de Hoge Raad voor de Justitie.

http://www.comitep.be/nl/contact.html
http://www.csj.be/NL/acti/claim1.htm

M T
Topic Starter
Berichten: 13

#7 , 05 apr 2006 10:45

heb intussen mijn klacht nogmaals geformuleerd bij het door u aangehaald comite ---- ik hoop echt dat het helpt

gescheiden vaders

#8 , 05 apr 2006 19:48

M T ,

neem het mij niet kwalijk, maar als je resultaat wil halen bij het Comit? P of bij de minister van Justitie moet je anders te werk gaan. Zowel het Comit? P als de minister van Justitie krijgen dagelijks meerdere mails zoals die van jou = van mensen die zich verongelijkt voelen door de uitspraak van een rechtbank.

Ik weet dat de webmaster (gelukkig) een aantal namen uit je bericht verwijderd heeft, maar wat ik mis zijn details die zowel het Comit? P als de minister van Justitie ervan kunnen overtuigen dat het de moeite loont je verhaal te laten onderzoeken.

Concreet voorbeeld: je schrijft ... en leningen die ze ook op mijn naam met valsheid in geschrifte afsloot - en waarvan ik de bewijzen heb. Met alle respect voor Justitie: als je zegt dat je de bewijzen hebt geloven ze je niet, want je geeft de bewijzen niet. Bovendien bepaalt Justitie haar eigen prioriteiten, en het ongenoegen van ??n burger is daar niet bij.

Als je verhaal klopt zijn er zaken gebeurd die totaal onwettelijk waren, strafrechterlijk zelfs, en dan heb je recht op zowel eerherstel als schadevergoeding. Mar om resultaat te halen moet je het het veel concreter formuleren.

Voorbeeld:

Op ../../.. heeft mevrouw ..... bij de .....-Bank, kantoor in de ....straat te .... ...... een persoonlijke lening afgesloten voor ..... euro, met als borgsteller mevrouw ....... De lening werd goedgekeurd en het bedrag werd op ../../.. gestort op bankrekening ......... Ik ben die borgsteller, nl. mevrouw ......., en ik heb de leningsaanvraag NIET getekend: niet thuis en ook niet in het kantoor van de bank, adres dat ik net vermeld heb. Mijn hndtekening op de leningsaanvraag werd dus vervalst.

Hetzelfde geldt voor je klachten over de politie: die zijn veel te vaag. Je schrijft bv. "met medewerking van de politie", maar daar kan het Comit? P niks mee doen. Je moet concrete feiten vermelden zodat het Comit? P wel aan de slag kan.

Voorbeeld:

op ../../.. heb ik via het noodnummer 112 de politie gebeld, en een ploeg van de politiezone ...... kwam om ..u.. ter plaatse. ik heb de namen van de politieagenten niet. Ik deelde hen mee dat ik klacht wilde indienen wegens diefstal, maar ik werd uitgelachen en de twee agenten vertrokken zonder dat ze mijn verklaring hebben opgenomen.

M T
Topic Starter
Berichten: 13

#9 , 06 apr 2006 02:21

het grootste deel van mijn papieren is verbrand in de tuin tijdens mijn verblijf in het opvangcentrum ---de stukken die ik heb gevonden liggen hier bij mij -en ik woon dus in engeland -- mijn bankrekening uittreksels zijn verbrand voor een groot deel maar ze liet de hare voor een groot deel achter ---- dus heb ik nogal wat stukken moeten uitzoeken ---de data van de politie dat zal de politie beter weten dan ik denk ik ---aangezien ik slechts een gedeelte van de telefoonrekeningen heb kan ik dat echt niet meer nagaan op welke data maar ik heb nog wel een email of zes van hen waarin ze me vroegen niet meer te emailen --- ja als ik niet kon telefoneren was de computer soms de enige contactmogelijkheid met de buitenwereld ---tot ze dat ontdekte en als ze weg ging op cafe dat op een paar meter van mijn woning lag ook de computer in haar auto laadde en de telefoon meenam ----een bankonderzoek is alles wat ik nodig heb en dan volgt daaruit dat ze haar vragen gaan stellen naar al de uitgaven bovenop haar dop en geloof me daar is niet veel voor nodig om te zien waar dat allemaal vandaan kwam ----en mijn bankrekening ...ook eenvoudig als ge aan het werk zijt kunt ge moeilijk 15 km verder uw geld afhalen he van uw rekening tenzij ge kunt vliegen ---- gelukkig heb ik al mijn papaieren van mijn werkgevers nog en kan ik aantonen op welke uren ik werkte ---en als dopper op 3 jaar tijd 2 nieuwe autos kopen op afbetaling ?????? 1 kangoo en een fiat marena stationwagen geen klein autokes he --- 2 keer met de hele familie naar disneyland 6 personen och ja ik werd verplicht om mee te gaan --- 1 feest voor vrijzinnige jeugd voor haar zoon voor 40 man --- 1 week naar turkije waarbij ik achtergelaten werd zonder pas zonder bankkaart en met de opdracht alles te kuisen tegen da ze terugkwam en met hoera 1000 frank voor eten en mijn vervoer naar mijn werk ---
ik had net een kontrakt getekend bij een werkgever ---en was op dat moment nog steeds aan het proberen op zijn minst in mijn huis te kunnen blijven ---- de erkenning voor haar zoontje post mortem---een nieuw terras in de woning ---nieuwe meubels die ze allemaal meenam videorecorder computer gokart voor haar zoon zon strandgokart want hij woog al 50 kg aan 8 jaar ---een zwembad ---een dure fiets voor haar zoon --- ik kan zo nog wel even doorgaan ---- de hypotheek op zowel haar huis als het mijne die ze op een gegeven ogenblik afsloot kostte 17000 frank in de maand--- ze had een dop als gezinshoofd en wezengeld voor de zoon en dat was alles ---ik had mijn pensioen en verdiende het toegelaten bedrag zon 10000 euro per jaar bij --- justitie moet al heel blind zijn als ze geloven dat je dat allemaal van een dopke kunt doen ---- daarbij komt nog dat ze op een gegeven ogenblik zelf werk aanvaardde in een cafe om te gaan kuisen s morgens voor 7 uur en s avonds na 10 uur en ja hoor haar zoon mocht de wc s kuisen en ik de cafe en madam zat intussen koffietjes te drinken op een barkrukje ---en ontving het geld op het einde van de week --- ik werkte toen als vuilnisman .. ..en verdiende toen 26000 frank in de week met mijn overuren en geloof me ik was echt doodop ---een hele dag op en af een camion springen van de ene kant van de straat naar de andere in het pitje van de winter is niet echt een jobke waar ge nog goesting voor hebt om extra uren te kuisen
het laatste wat ik gedaan heb voor ik vertrok is de jeugdbescherming op de hoogte brengen van haar gedrag tegenover haar zoon --- ik bracht hem s morgens vroeg naar school voor mijn werk en ging hem meestal ook afhalen ---terwijl zij lekker in bed bleef liggen --- m t is tijd voor de kleine --- gilde ze dan --- maar als het erop aankwam had ik wat haar zoon betrof zelfs niet het recht te zeggen dat ze hem verkeerd voedde dat hij meer oefening moest hebben --- dat hij vriendjes moest kunnen uitnodigen ---hij mocht alleen braaf opzitten en pootjes geven net als ik --- uiteindelijk is hij na mijn vertrek in haar opdracht bij haar eigen zus geld gaan proberen stelen --- ik denk voer genoeg voor justitie om eens goed te kijken naar de handel en wandel en financiele tovenarij van deze dopper ---

de tv nam ze mee maar ik heb hier nog ergens een verklaring voor de teevee taks waarin ze zelf ondertekend en verklaart geen televisie te hebben --- de teevee was wel zogezegd van haar .....

en volgens haar was ik aan de drank als verklaring waar mijn geld naartoe is ---heb al gezegd ook tegen haar dat in een bloedonderzoek duidelijk kan uitgemaakt worden dat ik zelfs niet eens een regelmatig drinker van alcohol ben een pint of vier in de maand denk ik alles bij elkaar geteld --- daar wil ik nog wel bloed voor laten trekken om dat te bewijzen ---

ik ben meer dan 65 procent invalide verklaard heb uiteindelijk voor een overlevingspensioen gekozen omdat het bedrag iets hoger lag -- heb chronische osteomyelitis maar ik heb vijf jaar lang appels geplukt in boomkwekerijen gewerkt op mijn knieen in de winter in de modder op het veld geploeterd --- vuil gesorteerd en opgehaald bij volvo gewerkt hemden bedrukt vis gekuist tomaten gekweekt met forkliften gereden kiwis gesorteerd --- echt niet altijd de gemakkelijkste jobs --soms had ze al een kontrakt voor me getekend voor de volgende week tegen dat ik de vrijdag afgehaald werd ---
ze tekende mijn loon af en zette er gewoon i.o m t boven en tekende met haar naam --- als ik afgehaald werd .... 1 manier geef een paar rake klappen grijp naar de envelop die ik soms echt wel heel goed probeerde te verstoppen en stop dan en geef een stamp dat dat oud mens je auto uitvliegt --- de politie in E is me zo een paar keer naar huis moeten voeren ---omdat ik soms op een onmenselijk uur nog 20 km van huis stond ---

1 keer is er een vriend komen overnachten en omdat zij de extra bedden in mijn huis bevolkte samen met haar zoon bleef ie dus wel degelijk in mijn bed slapen ---netjes ieder aan een kant en met de nodige nachtkledij --- het was zo n zotte situatie dat we twee vijftigers gieberden als kinderen om de onnozele toestand --- ze dacht dat we iets anders deden ---en geef nu toe wat dan nog ...ik was weduwe hij was single --toen hebben we echt bijna de vlam in bed gehad --het heeft geen haar gescheeld of mijn bedsprei nylon was in de fik gegaan met ons twee in het bed --- ---hij lag te beven als een riet en vroeg steeds weer wat moet ik doen ---gewoon kalm blijven en laten uitrazen bleek uiteindelijk de juiste oplossing..... moet er natuurlijk niet bijvertellen dat die vriend nooit meer is terug geweest


naar een vluchthuis gaan is echt het laatste geweest ---ik had echt niet de intentie uit het huis te vertrekken laat staan ooit te verhuizen maar door de uitschrijving van ambtswege ben ik dan toch van adres veranderd --- ik zou er me nu zelfs nog niet veilig voelen de dader woont op slechts een paar km van mijn huis

oh ja en de 2 honden ...die waren ook weg toen ik terugkwam ---

M T
Topic Starter
Berichten: 13

#10 , 08 apr 2006 14:00

Ligging en indeling Financiel en practisch
adres:
[geanonimiseerd door de redactie]
klik hier voor een plannetje

type pand: huis
totale oppervlakte: 540 m2 (5a 40ca)
tuin: ja

0 garage(s)
2 slaapkamers verkoopvorm: openbare verkoop
prijs: instelprijs --
kadastraal inkomen: ?120 (4841BEF)
kadaster: Sektie D nr. 176/E en 178/B

gebruik:
bezoeken: via notariskantoor



Extra Informatie
Openbare verkoping ten overstaan van de Vrederechter van het 3de Kanton te Gent. te renoveren woning. Gelegen in woongebied. Omvattende : inkom, keuken, leef- en eetruimte, 2 slpks, badkamer, berging, werkplaats, tuin. Klein beschrijf mogelijk. Water, elektriciteit. Stedenbouwkundig uittreksel Gemeente Evergem V2006-0254. Voor bezoek en inlichtingen zich wenden ten kantore van de notaris.
Alle verdere inlichtingen ten kantore van de notaris.



Bij deze openbare verkoop horen volgende panden:
KOOP 0: [geanonimiseerd door de redactie] , grond, 540 m2 (5a 40ca), prijs:--

Terug naar “Echtscheiding”