Omgangrecht - ouderverstoting

GeMe
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Omgangrecht - ouderverstoting

#1 , 06 jan 2020 12:32

Ik heb een arrest, maar dit wordt niet gevolgd door ex-vrouw.
Ik heb reeds 5 P.V's neergelegd en stel vast dat er na 45 dagen geen contact te hebben gehad, niets gebeurt.
Ik wil een gesprek met mijn minderjarige dochter maar dit lukt niet.
Ik contacteerde de justitie-assitent die de sociale studie uitvoerde. zij melde dat zij niets kan doen, daar zij geen opdracht heeft hiervoor.
Kan ik een verzoekschrift indienen bij de familierechbank, waarin ik vraag om een justitieassistent aan te stellen en om een gesprek op te zetten?
Of hoe kan ik contact krijgen met mijn dochter?
Ik ben van mening dat ik enkel na een gesprek met haar kan beslissen wat ik kan doen in haar belang. Dat zij wegblijft heeft te maken met gsm schermtijd beperking bij mij.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 06 jan 2020 19:45

Waarom is er een schermtijdsbeperking bij u?

GeMe
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 07 jan 2020 08:10

12-15 uur gsm per dag is teveel + taalgebruik dat eerder wat aggressief en degoutant werd + en het teveel aan onzin wat op sociale media werd gezet. Ik beperkte het gebruikt tot 2 uur per dag na school. Zij komt om 17 u thuis en om 21u gaat zij slapen, dus helft van de tijd op gsm leek mij wel ok. Nog eten, huiswerk, ... maar toch had zij het hier moeilijk mee

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”