Alimentatie

jmbrody
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

Alimentatie

#1 , 02 jan 2020 13:28

Hallo ,
Ex is blijkbaar enige maanden geleden verhuisd ( weet niet naar ) en ( kan) heb geen contact meer met haar noch de meerderjarige kids om info te vragen. Geen antwoord ook via gsm.
Op welke manier kan men weten of je kinderen nog naar school gaan of reeds gaan werken gezien ik ze niet meer kan bereiken.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
rudi_c
Berichten: 11
Juridisch actief: Nee

#2 , 07 jan 2020 16:49

Dat is een moeilijke. Als de kinderen meerderjarig zijn is er geen co-ouderschap dus ook geen verplichting tussen ex-partners (om bv wijziging domicilie mee te delen).
Als de andere partij(en) geen contact meer willen is dat hun recht. Niet leuk natuurlijk, maar dan kan u wettelijk weinig tegen doen.

mamavan2schatten
Berichten: 172
Juridisch actief: Nee

#3 , 07 jan 2020 20:11

Waarom geen co ouderschap bij meerderjarigheid?

Reclame

Franciscus
Berichten: 38602

#4 , 07 jan 2020 20:14

Er is toch een vonnis waarin zal staan dat partijen elkaar hun adres moet mededelen...
U moet nog alimentatie betalen en bijzondere kosten die moeten voorafgaandelijk besproken worden dacht ik toch?

jmbrody
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

#5 , 20 jan 2020 15:44

Ik dien enkel alimentatie te betalen voor de kinderen gezien ze altijd bij haar zijn omwille van hun school en sociale omgeving . Bijzondere onkosten ontvang ik al lange tijd niet meer dus kan ik ze ook niet betalen. Als de kinderen geen contact meer willen kan ik dan het vonnis negeren en geen alimentatie betalen ?

Terug naar “Echtscheiding”