Alimentatie herzien worden

Nonosilva
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Ja

Alimentatie herzien worden

#1 , 01 jan 2020 16:42

Hallo !
Ik heb een vraag: mijn man heeft 2 kinderen van zijn vorige huwelijk, de kinderen komem elke 2w en vakanties. Hij betaalt de hoogte alimentatie bedraag +extra kosten.
Zijn ex vrouw probeert alles om altijd maar geld te blijven persen terwijl hij altijd alles flink betaalt.toen ze scheiden was ze alleen na 6 maand heeft ze hertrouwt . ondertussen heeft ze een huis gekocht, een 2de verblijf in buitland, een fitness studio , gaat op reis naar ver landen 5x per jaar . het gaat haar goed. Ondertussen hebben ik en mijn man een kindje van 6 en er is nog een op komst dus ik vroeg mij af of alimenatie kan herzien worden voor mijn man aangezien hij nu 2kinderen meer tenkoste heeft.kan iemand hier info over geven aub ? Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
jmbrody
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

#2 , 02 jan 2020 12:16

De alimentatie wordt bepaald in functie van het totale inkomen dat ook rekening houd met de lasten . Heeft hij nu minder loon dan toen het vonnis is geveld kan je idd herziening aanvragen . Alle extra's die zijn ex vraagt moeten u bezorgd worden met ( kopie ) facturen die binnen de buitengewone onkosten inzitten ( deze staan vermeld in het vonnis ) Indien er facturen bijzijn van schoolreizen of huren van een kot ed. waarvan NIET u toestemming is gegeven moet je niet betalen ! Moet altijd in onderlinge afspraak gebeuren.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”