Bedreiging ..

heleen
Berichten: 38

#31 , 10 apr 2006 14:53

Aan het escaleren!!!
Mocht er iemand kunnen getuige zijn van de aantal telefoontjes dat ik nu krijg van haar met" ik ga dit doen en dat doen "......
We zitten al aan 70
HELP ????


Dit komt niet goed echt waar!!
Ben je thuis?
Telefoontjes op gsm?

Wat gaat ze doen? Jou iets aandoen of zichzelf?

In beide gevallen leg telefoon af, of zet gsm af.

Adem een paar keer diep in, neem je moed bij elkaar en contacteer nu
onmiddellijk een advocaat. Alleen hij/zij kan jou perfect vertellen hoe je ervoor staat.
Laat je niet intimideren.
Reageer niet, op geen enkel bericht of telefoontje, blijf onbereikbaar!
Zoek nu advocaat bv. op www.advocaat.be
en neem contact op.

Voor dreig telefoons of sms-jes kan je ook met de politie contact opnemen. "stalken"

Maar blijf rustig, er gaat niets escaleren zolang jij kalm blijft.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
albertmotar
Topic Starter
Berichten: 129

#32 , 10 apr 2006 14:57

IK BEN RADEKOOS

heleen
Berichten: 38

#33 , 10 apr 2006 15:00

Radeloos?

Ofwel ben jij hier goed met ons voeten aan't spelen en is er van heel dit verhaal niets waar, ofwel wil je niet naar goede raad luisteren!

Kies een advocaat uit, bel, zeg dat het dringend is en vertrek, nu!!!

en dan moet je niet radeloos zijn!

Reclame

elsje
Berichten: 109

#34 , 10 apr 2006 15:02

Deze reactie is typisch voor de reden waarom partnergeweld nooit zal opgelost geraken: de "verenigde hulpverleners" hebben bepaald dat er maar twee mogelijkheden zijn waarom mannen hun vrouw slaan:

ofwel zijn ze ziek

ofwel willen ze de controle op hun (ex-)vrouw behouden.

De gevolgen van dat enge, feministische denkpatroon lees je o.a. op:

http://www.federalobserver.com/archive.php?aid=10259

www.glennsacks.com
Gescheiden vaders: je haalt hier zaken door mekaar en je ontwijkt de werkelijkheid!! Ik spreek wel over vrouwen EN mannen . Ik ben maar hulpverlener als er mij iemand om hulp vraagt!! Ik maak de problemen zelf niet , begrijp je? En ja ik blijf erbij mensen die mekaar om de een of andere reden fysisch of en psychisch pijn aandoen zijn niet in orde!! Ze kunnen geholpen worden als ze dat zelf willen. bv bij schizofrenie...een onbegrepen ziekte.Wordt wel eens beschreven als een aandoening waarbij men het contact met de werkelijkheid verliest......maar het grootste deel van die tijd lijkt hun gedrag en beleving normaal te zijn. Op het hoogtepunt van een acute psychotische fase kan hun gedrag sterk ontspoord raken , waardoor zo,n zaken gebeuren . En nog eens ik spreek hier over beide geslachten, dus gescheiden vaders.......voel je weerom niet aangevallen he. Want dit is de bedoeling NIET.

albertmotar
Topic Starter
Berichten: 129

#35 , 10 apr 2006 15:22

Ik ben op mijn werk gelukkig zit ik alleen in mijn bureel.
Als ik niet kan opnemen gaat dit naar een centrale die de stand bijhoud!!
vandaag weeral 12 onbeantwoord voor mij !!
En denk ik 20 op gsm !!!
En ik speel met niemand zijn voeten., dit is reeel!

Lichtpunt heb eindelijk mijn advocate aan de lijn gekregen en die helpt nu waar kan.

Nog een vraag ik zoek de nummer van Belgacom of proximus waar ik mijn oproepen of toegestuurde smsen kan opvragen via mijn gsm .
Wie kan helpen aub?

Ik maak er een nieuw onderwerp van omdat deze oproep heel dringen is!


Echt mensen nu kom ik eens op voor mijn rechten en dan nog zijn er die twijfelen. Sorry maar dit kan ik niet begrijpen.

Albertmotar.

heleen
Berichten: 38

#36 , 10 apr 2006 15:28

Dat is niet echt twijfelen h?, ik wou u wakker schudden en blijkbaar is dat gelukt want je hebt al contact met advocate

Proximus klantendienst nr. 6000 vanaf je gsm

albertmotar
Topic Starter
Berichten: 129

#37 , 10 apr 2006 15:32

Ben al aan het bellen

DANK U !!!!!!!!!!


Ik wil nog gelukkig leven weet je (voor de verstaanders)

heleen
Berichten: 38

#38 , 10 apr 2006 15:36

Nog veel succes!

Het was echt allemaal goedbedoeld, misschien soms wel beetje
cru uitgedrukt...

krissie
Berichten: 41
Locatie: kortrijk

#39 , 10 apr 2006 18:13

Ben al aan het bellen
v
DANK U !!!!!!!!!!


Ik wil nog gelukkig leven weet je (voor de verstaanders)
Last van oproepen via gsm of vast toestel ? Noteer iedere oproep uur + datum en neem contact op met de ombudsman van belgacom. Je krijgt een schrijven waarop je de oproepen kunt vermelden, stuur die terug naar de ombudsman en zij sturen dan nummer en naam van de oproeper . Daarmee kan je naar politie of procureur des konings . U kan zich burgerlijke partij stellen voor de onderzoeksrechter van uw gerechterlijk arrondissement of U kan rechtstreeks dagvaarden voor de correctionele rechtbank op basis van art.114 ?8,2 van de wet van 19 december1997.

E_mail : klachten@ombudsmantelecom.be
ps de oproepen zullen wel stoppen!

(vermelden slachtoffer kwaadwillige oproepen)
Ik hoop albertmotard je een beetje te kunnen helpen. Je hebt het nu wel moeilijk , maar ga ervoor, laat je niet doen . Niemand verdient op zo,n manier behandeld te worden. Goeie moed man krissie
: Doe steeds uw best, laat de moed nooit zakken, geef u nooit gewonnen. Misschien zullen anderen u erom haten.
Maar wie u haat zal de strijd nooit winnen, tenzij u hem gaat haten.
En dan vernietigt u uzelf:
R. Nixon

albertmotar
Topic Starter
Berichten: 129

#40 , 11 apr 2006 14:16

Hallo allen,
Ik heb intussen veel kunnen doen en nu kan ik alleen maar hopen.
Wel is het zo niets te veel meer op het forum te schrijven geizen de omstandigheden.
Ik zal ten gepaste tijde zeker nog een postje doen.
Alvast bedankt voor alle helpende handen en mag ik nu hopen op een
beter leven zonder vernederingen.
Aan alle andere in hetzelfde straatje zittende mensen sterkte.
Nog dit heb die uitspraak van R Nixon uitgeprint en vergroot uitgehangen als het dan even moeilijk gaat lees ik dit even ,dan gaat alles plots beter.

Albertmotar.

laat mij het bij een bescheiden icoontje houden :)

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#41 , 11 apr 2006 15:01

Gescheiden vaders: je haalt hier zaken door mekaar en je ontwijkt de werkelijkheid!! Ik spreek wel over vrouwen EN mannen . Ik ben maar hulpverlener als er mij iemand om hulp vraagt!! Ik maak de problemen zelf niet , begrijp je? En ja ik blijf erbij mensen die mekaar om de een of andere reden fysisch of en psychisch pijn aandoen zijn niet in orde!! Ze kunnen geholpen worden als ze dat zelf willen. bv bij schizofrenie...een onbegrepen ziekte.Wordt wel eens beschreven als een aandoening waarbij men het contact met de werkelijkheid verliest......maar het grootste deel van die tijd lijkt hun gedrag en beleving normaal te zijn. Op het hoogtepunt van een acute psychotische fase kan hun gedrag sterk ontspoord raken , waardoor zo,n zaken gebeuren . En nog eens ik spreek hier over beide geslachten, dus gescheiden vaders.......voel je weerom niet aangevallen he. Want dit is de bedoeling NIET.
Als dat geen contradictie is, dan weet ik het ook niet meer...

Een paar dagen geleden heeft U mij nog overladen met alle zonden van Israel en nu gebruikt U mijn argumenten...

Ik heb sterk mijn twijfels omtrent uw 'hulpverlening'!

elsje
Berichten: 109

#42 , 11 apr 2006 18:06

Gescheiden vaders: je haalt hier zaken door mekaar en je ontwijkt de werkelijkheid!! Ik spreek wel over vrouwen EN mannen . Ik ben maar hulpverlener als er mij iemand om hulp vraagt!! Ik maak de problemen zelf niet , begrijp je? En ja ik blijf erbij mensen die mekaar om de een of andere reden fysisch of en psychisch pijn aandoen zijn niet in orde!! Ze kunnen geholpen worden als ze dat zelf willen. bv bij schizofrenie...een onbegrepen ziekte.Wordt wel eens beschreven als een aandoening waarbij men het contact met de werkelijkheid verliest......maar het grootste deel van die tijd lijkt hun gedrag en beleving normaal te zijn. Op het hoogtepunt van een acute psychotische fase kan hun gedrag sterk ontspoord raken , waardoor zo,n zaken gebeuren . En nog eens ik spreek hier over beide geslachten, dus gescheiden vaders.......voel je weerom niet aangevallen he. Want dit is de bedoeling NIET.
Als dat geen contradictie is, dan weet ik het ook niet meer...

Een paar dagen geleden heeft U mij nog overladen met alle zonden van Israel en nu gebruikt U mijn argumenten...

Ik heb sterk mijn twijfels omtrent uw 'hulpverlening'!
Lex, ik gebruik hier niemand zijn argumenten en wou via een vb aan gescheiden vaders aantonen dat :geweld: tss partners een oorzaak heeft, en niets te maken heeft met of men nu man of vrouw is!

gescheiden vaders

#43 , 11 apr 2006 19:25

Lex, ik gebruik hier niemand zijn argumenten en wou via een vb aan gescheiden vaders aantonen dat :geweld: tss partners een oorzaak heeft, en niets te maken heeft met of men nu man of vrouw is!
Eksje, vermits je mijn vorige tussenkomsten niet gelezen hebt herhaal ik:

je reactie toont aan dat partnergeweld nooit zal opgelost geraken: je tussenkomsten zijn het zoveelste bewijs dat er voor de "verenigde hulpverleners" maar twee oorzaken kunnen zijn waarom een man zijn vrouw slaat: ofwel is hij ziek, ofwel wil hij de controle op zijn (ex-)vrouw behouden.

ik zeg dat er nog een veel belangrijker oorzaak is, nl. uitlokking: door aanhoudelijk pesten, beschimpen, kleineren. Om dat fysisch geweld te vermijden volstaat het dat de vrouw haar gedrag aanpast en haar man met een beetje meer waardigheid behandelt.

174 studies, verzameld door de California State University wijzen uit dat vrouwen ongeveer even gewelddadig zijn als mannen, maar dat de kwetsuren bij vrouwen meestal ernstiger zijn.

http://www.csulb.edu/~mfiebert/assault.htm

http://www.federalobserver.com/archive.php?aid=10259

www.glennsacks.com

sperwer
Berichten: 1155

#44 , 12 apr 2006 00:06

heb hier een tijd niet geantwoord, maar vind dat het nu toch nodig is.

Elsje, ik ben geen vrouwenhater en dat kan gescheiden vaders je bevestigen. zou zelfs niet weten waarom, heb 8 zuters en veel vriendinnen. En kom ondaks alles nog overeen met mijn ex.

maar net als Lex kan ik jou niet volgen. in het ?ne geval schrijf je dat geweld bij de twee moet gezocht worden en in het andere geval schrijf je dat het enkel aan de geweldenaar ligt.

waar ligt het verschil? en het gaat hier niet over wie waar schuld aan heeft, maar wat er moet gedaan worden door vraagsteller.

Anke
Berichten: 365
Contacteer: Website

#45 , 12 apr 2006 01:14

Ik volg deze zaak reeds een paar dagen van op afstand. Ik reageerde bewust niet. Doch meen ook ik dat het thans tijd geworden is om te stellen dat Elsje ?erover? gegaan is. Dientengevolge stel ook ik mij ernstige vragen omtrent haar ?hulpverlening?.
Laatst gewijzigd door Anke op 12 apr 2006 09:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Echtscheiding”