Bedreiging ..

heleen
Berichten: 38

#16 , 10 apr 2006 09:32

kop op albermotar, ga gewoon weg van haar, dit hou je niet vol.

En je gaat rare dingen doen dat is normaal geloof mij en het zal niet bij telefoneren blijven wees daar maar zeker van!
En meer kan ik op dat vlak niet zeggen of iedereen krijgt hier rode oortjes, maar dat is een normale reactie.
je wil weten of iemand je nog wil, of het aan jezelf ligt of aan je vrouw.
Vanaf de moment dat je bevestiging hebt dat het niet aan jou ligt, krijg je vanzelf meer kracht en zelfvertrouwen...

Ga weg en begin opnieuw, je zal een paar jaar moeten knokken, maar dat doe je nu al 16 jaar dus je bent een volhouder.

Ben je getrouwd met of zonder huwelijkscontract?

Enne, nog iets, je hebt je trots zeg je.
Dat kan ik begrijpen, dat is nodig.
Maar als je vrouw zo stom zou zijn om te gaan rondbazuinen dat ze je slaag geeft dan kan jij dat tegen haar gebruiken.
En daarbij, jij hoeft je niet te schamen omdat zij jou slaagt, verdomme, zij is diegene die zich moet schamen!

Komaan, begin er aan je hebt veel werk!

Ga nogmaals naar dokter, politie, foto's en neem een advocaat.
Laat door vrederechter al voorlopige maatregelen nemen.
Begin nu want in juli en augustus ligt alles zo goed als plat

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sperwer
Berichten: 1155

#17 , 10 apr 2006 09:34

heleen, wat jij hier schrijft zijn nu net de dingen die HIJ nodig heeft als bewijs tegen jou.
ja, voor ons ben je onbekend, maar het gerecht kan je identiteit wel achterhalen op het internet. dus steeds opletten wat je schrijft. hij zou dit weleens tegen je kunnen gaan gebruiken.
dus zeker geen DOODSBEDREIGINGEN op papier of internet uiten.

en het kindergeld hoort toe aan de kinderen, dit heeft niets te maken met jullie inkomsten.

en verder moet je maar eens gaan kijken in de rechtbank, je zou er van versteld staan hoeveel vrouwen daar pas op het id?? worden gebracht om geweld ( of het er was of niet ) te gebruiken om meer geld te bekomen en hun eigen daden te verantwoorden.

heleen
Berichten: 38

#18 , 10 apr 2006 09:39

Sperwer, het enige wat ik geschreven heb is dat als hij de kinderen iets aandoet dat hij dan de volgende is, meer niet en dat is geen bedreiging, dat is een belofte!
En als hij dit leest dan weet hij dat en daarmee uit.
Mijn kinderen zijn de belangrijkste personen hier op de wereld en daar moet hij afblijven, dat hij mij heeft mishandeld tot daar toe, maar van hen blijft hij af, zo simpel is het.

En dat van dat geld, sorry, dan heb je mijn bericht niet goed gelezen h?.
ik wil geen rotte frank van hem, ik sta op mijn eigen benen, heb niemand nodig voor centjes, ik verdien mijn eigen kost voor mij en de kids!

Ook vrouwen hebben eergevoel!

Reclame

elsje
Berichten: 109

#19 , 10 apr 2006 10:02

heleen, wat jij hier schrijft zijn nu net de dingen die HIJ nodig heeft als bewijs tegen jou.
ja, voor ons ben je onbekend, maar het gerecht kan je identiteit wel achterhalen op het internet. dus steeds opletten wat je schrijft. hij zou dit weleens tegen je kunnen gaan gebruiken.
dus zeker geen DOODSBEDREIGINGEN op papier of internet uiten.

en het kindergeld hoort toe aan de kinderen, dit heeft niets te maken met jullie inkomsten.

en verder moet je maar eens gaan kijken in de rechtbank, je zou er van versteld staan hoeveel vrouwen daar pas op het id?? worden gebracht om geweld ( of het er was of niet ) te gebruiken om meer geld te bekomen en hun eigen daden te verantwoorden.
Sperwer, sorry als je maar zo,n commentaar kan geven zou je beter zwijgen!! Jullie stellen je op als echte vrouwenhaters!!! Een vrouw (of man) die ermeen naar buiten komt heeft meestal al jaren van mishandeling en geweld achter de rug en ze zijn er niet fier op. Zie ook naar albertmotar.....nooit zelf meegemaakt zeker? Dagelijks krijg ik vrouwen ?n mannen over de vloer met dezelfde verhalen . Daarom zijn die mensen niet slecht maar wel ziek! en ze hebben begeleiding nodig die ze meestal niet willen omdat ze hun probleem niet herkennen. Daarom praat niet zomaar over iets zonder dat je ermee te maken had. Het verhaal van heleen is er een van de zovelen , zorg goed voor jou heleen , praat erover met mensen die jou w?l begrijpen ?n helpen!! Aan albertmotard zou ik zeggen lees nog eens goed de raad van Heleen en volg die. Sperwer , jullie maakten waarschijnlijk frustrerende zaken mee vandaar die haatgevoelens naar vrouwen toe........maar scheer niet iedereen over dezelfde kam! els

gescheiden vaders

#20 , 10 apr 2006 13:39

Deze reactie is typisch voor de reden waarom partnergeweld nooit zal opgelost geraken: de "verenigde hulpverleners" hebben bepaald dat er maar twee mogelijkheden zijn waarom mannen hun vrouw slaan:

ofwel zijn ze ziek

ofwel willen ze de controle op hun (ex-)vrouw behouden.

De gevolgen van dat enge, feministische denkpatroon lees je o.a. op:

http://www.federalobserver.com/archive.php?aid=10259

www.glennsacks.com
Laatst gewijzigd door gescheiden vaders op 10 apr 2006 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.

heleen
Berichten: 38

#21 , 10 apr 2006 13:41

Ok gescheiden vaders, geef mij dan eens ??n goede reden om een vrouw te slaan!
Wanneer mag het volgens jou?

albertmotar
Topic Starter
Berichten: 129

#22 , 10 apr 2006 13:49

Beste Mensen,
Ik denk dat voor mij de situatie hopeloos aan het worden is.
Zes jaar geleden ben ik ooit vroeger thuis gekomen en kreeg ik een
telefoongesprek onderschept van een man naar mijn vrouw.
Zij heeft nooit iets tekort gehad , liefde ,seks, eten ,huizen (!) enz....
Vanaf toen ben ik aandacht gaan zoeken bij andere vrouwen.
Nooit heb ik iemand tussen de lakens gehad of gewild. Ik wou gewoon aandacht. En dit miste ik thuis.
Nu wordt dit tegen mij gebruikt wat moet ik daaraan doen.
Mijn vraag is dus zijn deze telefoontjes en smsjes (wel geen perverse zelfs zonder enig vorm van seksuele insinuatie) bruikbaar tegen de feiten van slagen en verwondingen.
M.a.w. zal ik als man bestraft worden voor het feit dat ik andere dames belde of wegen de PV's van slagen bedreiging en verwondingen zwaarder.
Ik denk dat ik wel mijn kinderen en vrienden door die onthullingen zal verliezen maar ik kan zo niet verder.
Welke man heeft nooi een sms of telefoon gedaan tijdens zijn huwelijk?
Waarom omdat ze aandacht nodig hebben.
Maar verdienen ze slaag omdat ze langer werken tot hun tong op hun buik hangt.

Ik ben teneinde raad ......


Albertmotar.

Ps: momenteel ben ik mijn hele huwelijksleven aan het neerpennen
misschien zal ik dit ooit posten voor de mannen die niet durven of beschaamd zijn dat ze vernedert worden..

heleen
Berichten: 38

#23 , 10 apr 2006 13:54

Je mag toch bellen met vrouwen, wat is daar verkeerd aan?

Hoe gaat zij dat trouwens bewijzen?

gescheiden vaders

#24 , 10 apr 2006 13:59

Wanneer mag het volgens jou?
Onzin.

Ik heb nooit beweerd dat geweld mag, en ook Sperwer zegt dat niet. Glenn Sacks zegt dat ook niet. Geen enkele vereniging van gescheiden vaders zegt trouwens dat het mag.

Het enige dat "wij" zeggen, is dat er nog andere redenen zijn waarom het gebeurt dan de twee redenen die jullie voor mogelijk achten.

Zal ik ??n voorbeeld geven? En voor je mijn woorden verdraait: ik zeg dus niet dat het mag, integendeel, ik zeg enkel dat ik begrijp dat het gebeurt: als een man gedurende weken elke dag opnieuw door zijn vrouw gepest wordt, dat het eerste dat zijn vrouw zegt als hij thuiskomt is "ge stinkt", dat hij koud eten (of geen eten) krijgt, dat hij in bed te horen krijgt "ga morgen maar naar de ..., mij raakt ge niet meer aan", enz. enz.: die vader moet al dat psychisch geweld ondergaan. Maar oh wee als hij dan ??n keer zijn zelfbeheersing verliest: dan wordt het opeens w?l een probleem.

het is die selectieve verontwaardiging die mij mateloos ergert. Psychisch geweld tegen mannen is toegelaten, maar op fysisch geweld tegen vrouwen moet de doodstraf staan.

gescheiden vaders

#25 , 10 apr 2006 14:05

albermotar, maak je geen zorgen: je bent niet de enige man die mishandeld werd:

http://www.vub.ac.be/wetenschapswinkel/ ... s_Zijn.pdf

als je geen tijd hebt om die 61 bladzijden te lezen: dit is de samenvatting (1 blz):

http://www.vub.ac.be/wetenschapswinkel/ ... s_Zijn.pdf

heleen
Berichten: 38

#26 , 10 apr 2006 14:12

Als een koppel niet meer samen kan leven zijn er altijd 2 kanten aan dat verhaal.
Bij jou verhaal van dat die man weken aan een stuk gepest werd door zijn vrouw, niets meer kreeg in bed enz.
zal er ook wel iets anders aan de hand geweest zijn, die vrouw zal dat ook zo maar niet doen...

Praat dan, probeer te praten, ga uit elkaar als het niet gaat, maar slaan is een vorm van het verliezen van je zelfbeheersing, dat is met geweld proberen gelijk te halen, dat is onmacht, dat valt niet goed te praten.

Voor een goede relatie moet je met twee zijn awel voor een slechte ook!

En het is heel duidelijk dat jij in d'??n of andere organisatie zit die opkomt voor de rechten van de gescheiden man zoals jij al die teksten van andere mensen oproept, maar het zou niet slecht zijn moest je af en toe ook zelf eens nadenken...
Dat heeft nog niemand kwaad gedaan

gescheiden vaders

#27 , 10 apr 2006 14:24

Als een koppel niet meer samen kan leven zijn er altijd 2 kanten aan dat verhaal.
Bij jou verhaal van dat die man weken aan een stuk gepest werd door zijn vrouw, niets meer kreeg in bed enz.
zal er ook wel iets anders aan de hand geweest zijn, die vrouw zal dat ook zo maar niet doen...

Praat dan, probeer te praten, ga uit elkaar als het niet gaat, maar slaan is een vorm van het verliezen van je zelfbeheersing, dat is met geweld proberen gelijk te halen, dat is onmacht, dat valt niet goed te praten.

Voor een goede relatie moet je met twee zijn awel voor een slechte ook!

En het is heel duidelijk dat jij in d'??n of andere organisatie zit die opkomt voor de rechten van de gescheiden man zoals jij al die teksten van andere mensen oproept, maar het zou niet slecht zijn moest je af en toe ook zelf eens nadenken...
Dat heeft nog niemand kwaad gedaan
Je reactie toont precies aan wat ik wilde zeggen: voor de vrouwenbeweging is er maar ??n denkpiste, nl. het Duluth-model: ofwel is de man is ziek, ofwel vreest de man zijn controle te verliezen. Maar een andere verklaring voor partnergeweld is er niet.

Heleen, doe me eens een plezier en lees eens wat Glenn Sacks hierover zegt.

heleen
Berichten: 38

#28 , 10 apr 2006 14:36

[[/quote]
Zal ik ??n voorbeeld geven? En voor je mijn woorden verdraait: ik zeg dus niet dat het mag, integendeel, ik zeg enkel dat ik begrijp dat het gebeurt: als een man gedurende weken elke dag opnieuw door zijn vrouw gepest wordt, dat het eerste dat zijn vrouw zegt als hij thuiskomt is "ge stinkt", dat hij koud eten (of geen eten) krijgt, dat hij in bed te horen krijgt "ga morgen maar naar de ..., mij raakt ge niet meer aan", enz. enz.: die vader moet al dat psychisch geweld ondergaan. Maar oh wee als hij dan ??n keer zijn zelfbeheersing verliest: dan wordt het opeens w?l een probleem.
[/quote]

"Maar oh wee als hij dan ??n keer zijn zelfbeheersing verliest" woorden van gescheiden vaders

dit is nu net wat ik bedoel met:"lees niet al die teksten maar denk zelf eens na"!

"Praat dan, probeer te praten, ga uit elkaar als het niet gaat, maar slaan is een vorm van het verliezen van je zelfbeheersing, dat is met geweld proberen gelijk te halen, dat is onmacht, dat valt niet goed te praten."
woorden van heleen

jou andere verklaring voor geweld was het verliezen van de zelfbeheersing.....

enne ik ben niet van de ??n of andere vrouwenbeweging, ik spreek uit ervaring en ik denk zelf na, haal mijn woorden uit mezelf niet uit ??n of ander boekje...

albertmotar
Topic Starter
Berichten: 129

#29 , 10 apr 2006 14:41

Aan het escaleren!!!
Mocht er iemand kunnen getuige zijn van de aantal telefoontjes dat ik nu krijg van haar met" ik ga dit doen en dat doen "......
We zitten al aan 70
HELP ????


Dit komt niet goed echt waar!!

gescheiden vaders

#30 , 10 apr 2006 14:45

Aan het escaleren!!!
Mocht er iemand kunnen getuige zijn van de aantal telefoontjes dat ik nu krijg van haar met" ik ga dit doen en dat doen "......
We zitten al aan 70
HELP ????


Dit komt niet goed echt waar!!
neem contact op met www.sasam.be

Terug naar “Echtscheiding”