hoederecht

lexi
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

hoederecht

#1 , 20 dec 2019 17:28

hallo,

mijn dochter is uit de echt gescheiden, ze heeft 2 dochtertjes, tot hiertoe is het altijd week om week geweest;

dit is ook wat de kinderen willen, haar ex houd zich aan geen enkele afspraak, niet over de medicatie van de kinderen, hij vind dit niet nodig,

kwestie van de bijzondere kosten , betaalt hij niks, hij manipuleert alles e iedereen, wij hebben inmiddels de kinderarts achter ons staan, die heeft

hem een ernstige waarschuwing gegeven , als hij de medicatie niet opvolgde, ze klacht ging indienen wegens kinderverwaarlozijng,

school heben we ook mee, doch willen niks op papier zetten omdat ze onartijdig moeten blijven, logopedie, en alles , zijn allemaal met ons mee,

hij heeft al inbraak gepleegd bij mijn dochter, zij is afgeranseld door haar schoonouders, alles is aangegeven,

mijn dochter heeft onlangs zelf een huis gekocht n dichter bij haar werk, hij kan zelfs niks huren, kan geen job houden, woont nu bij zijn ouders in;

ondanks alles, mijn dochter heeft haar werkuren zo aangepast dat ze altijd savonds thuis is, bij haar hebben ze hobbys , bij hem niks,
ondanks de vele bewijzen tegen tegen hem , heeft hij het klaar gekregen, dat hij het hoederecht krijgt,hoe moet het nu verder

de kinderen zijn in alle staten, mijn dochter is ingestort, hoe is dit toch mogelijk, hoe moet het nu verder


graag adies, wij zijn ten einde raad

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Evi (Odos)
Berichten: 354
Juridisch actief: Ja
Locatie: Vlaanderen
Contacteer: Website Facebook Twitter

#2 , 20 dec 2019 18:53

Hoederecht bestaat al niet meer sinds 1995. Wat heeft hij precies gevraagd en/of gekregen?
Odos vzw - Ouders die opnieuw starten
Familiale bemiddeling en juridisch advies bij scheiding, overlijden en nieuw samengesteld gezin.
Alle verhalen en vragen welkom in de besloten facebookgroep www.facebook.com/groups/odosvzw

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”