ziekenhuis

misterbxl
Topic Starter
Berichten: 62
Juridisch actief: Nee

ziekenhuis

#1 , 13 nov 2019 15:29

beste mensen,

ik ben met mijn dochter naar ziekenhuis moeten gaan.
de mama en ikzelf zijn uit elkaar.
vandaag kreeg ik een brief van ziekenhuis met als melding dat er geen kleevertje is op het formulier en moet dit binnen de 10 dagen weersturen.
heb vandaag een bericht gestuurd naar de mama van mijn dochter om er een paar mee te geven de volgende keer als ze bij mij kom.
ze weigerd dit formeel ....

wat kan ik daaraan doen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LennieK
Berichten: 1873
Juridisch actief: Nee

#2 , 13 nov 2019 15:32

Zelf naar het ziekenfonds klevertjes halen?

Marcus Aurelius
Berichten: 3815
Juridisch actief: Nee

#3 , 13 nov 2019 16:50

In eerste instantie geldt de E-identiteitskaart van uw dochter als vervanger van de vroeger sis-kaart.
In tweede instantie raad ik u aan om zelf gele klevers aan te vragen voor uw kind bij het ziekenfonds waar uw dochter is aangesloten. Dit gaat zeer snel.
Laat u zeker niet intimideren door het ziekenhuis, maar aarzel niet, dus onmiddellijk gele klevers aanvragen.

Het is gewoonweg onnozel van de mama om zo te reageren. Haar reactie kon haar wel eens in haar eigen gezicht ontploffen. Als de dochter bij de moeder is gedomicilieerd, zal de ziekenhuisrekening aan haar opgestuurd worden. Zij heeft er dan ook alle belang bij om haar medewerking te verlenen.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”