Ocj

Ocj

Mister84
Topic Starter
Berichten: 19
Juridisch actief: Nee

Ocj

#1 , 30 sep 2019 10:22

Door omstandigheden van enkele jaren geleden is er vorig jaar een begeleiding bij jeugdzorg opgesteld.
Nu stel ik mij wel een paar vragen hierbij door de tussenkomst van het ocj omdat ze foute info
Verstrekken aan het parket is er momenteel beslist dat mijn kinderen nu opeens na 4 jaar verblijfsco ouderschap meer bij de mama moeten verblijven.
De kinderen zelf zijn hier helemaal niet mee opgezet en willen dat de regeling blijft zoals ze al 4 jaar is.

Ik probeer nu al een maand de consulente van jeugdzorg te bereiken maar wordt telkens afgescheept (ze zal u vandaag terugbellen nooit iets van gehoord)

Ook regelt de consulent gesprekken met de kinderen zonder mijn medeweten, ik krijg dit achteraf pas te horen dat de mama daar geweest is voor gesprekken met de kinderen, uitleg naar mij toe: het is hier druk en ik was vergeten van u in te lichten?

Kan dit allemaal zomaar??

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding