Verblijfsregeling kinderen

murielle_82
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Verblijfsregeling kinderen

#1 , 02 aug 2019 00:24

Mijn vriend en ik zijn wettelijk samenwonend en gaan nu in goede verstandhouding uit elkaar. We zouden een regeling treffen van onverdeelde eigendom van het huis. We betalen beiden het huis verder af maar ik zou voor een periode van twee jaar in het appartement van mijn mama gaan wonen. Na twee jaar zouden we het huis verkopen. Kunnen we een regeling treffen rond het verblijf vd kinderen indien ik mijn domicilie niet verander?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis
Berichten: 8840

#2 , 02 aug 2019 09:43

Als u op een ander adres gaat wonen, moet u ook uw domiciliering wijzigen. Anders is dat domiciliefraude....U kan wel op een ander adres gaan wonen, het domicilie van de kinderen op de gezinswoning laten (waar uw partner blijft wonen, neem ik aan) De verblijfsregeling kan je organiseren zoals je wenst. Gelijk gedeeld verblijf kan gerust. Bespreek best ook hoe jullie de fiscale deductie van de kinderen regelt voor beide ouders.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”