Ex-vrouw ligt dwars over vrijwel alles wat kinderen betreft.

BGD2D
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Ex-vrouw ligt dwars over vrijwel alles wat kinderen betreft.

#1 , 21 jun 2019 08:25

Geachte,
Sinds onze scheiding, probeert mijn ex-vrouw zoveel als ze kan, in alles dwars te liggen.
Wij hebben samen een tweeling die ondertussen al 11jaar zijn.
Daar ikzelf naar een andere provincie ben verhuisd, ging ik ermee akkoord dat de kinderen bij haar hoofdzakelijk bleven, omdat ze ook bij haar hun school, vriendjes en buitenschoolse activiteiten hadden.
We hadden ook, via de EOT overeengekomen dat de kinderen één weekend per maand, naar mij zouden komen en nog een paar bepaalde datums.
Helaas stelt mijn ex-vrouw eigenhandig op wanneer ze naar mij zouden mogrn komen en moet ik ermee akkoord gaan, zo niet, heb ik pech en zie ik de kinderen gewoon niet.
Dat is probleem één.
Probleem twee dat zich recent voordoet:
Één van de kinderen zou, voor zijn eigen bestwil, de klas waar hij in zit, moeten over doen.
Alle partijen zijn het erover eens behalve mijn ex-vrouw.
Nu is ze op alle mogelijke manieren, iedereen in het diskrediet aan het brengen en durft ze zelfs te spreken over een andere school.
Haar en haar verleden kennende, weet ik dat ze denkt dat haar wil wet is en dat ze zich alles maar denkt te kunnen veroorloven, ook zonder mijn goedkeuring.
(Tussen haakjes, ze is al ooit veroordeeld voor schriftvervalsing en nog een paar zaken. Ze heeft ooit zelfs mijn handtekening nagedaan om iets gedaan te krijgen).
U snapt hiermee ook dat ik me aardig wat zorgen maak.
Mijn vraag is ook, kan mijn ex-vrouw zomaar alles beslissen zonder mijn goedkeuring en wat kan ik ertegen doen indien zij toch zonder mijn goedkeuring denkt dat ze alles zomaar te beslissen heeft.
Ook wat de omgangsregeling, één keer per maand betreft, want ik mag ze enkel zien wanneer het haar uitkomt.

Alvast bedankt voor U reactie.


Met vriendelijke groeten.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Alexanderzondernaam
Berichten: 113

#2 , 25 jun 2019 07:19

Wat staat er exact in de EOT inzake het maandelijks verblijf?

Heeft u gezagsco-ouderschap met uw ex?

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”