Discussie die uitmondde in een ruzie

Predatorian_be
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

Discussie die uitmondde in een ruzie

#1 , 11 jun 2019 19:50

Beste,

Mijn ex-vrouw en ik komen niet overeen. Zo is zij bijvoorbeeld al 3 weken op de hoogte dat onze dochter best naar een logopediste kan gaan, omdat er zich een leerstoornis manifesteerd bij haar. Deze informatie komt van de dochter haar juf. Mijn ex-vrouw heeft deze informatie 3 weken voor zich gehouden, en heeft hier niets mee gedaan.
Ikzelf ben na het horen van deze informatie direct aan de slag gegaan, en mijn dochter krijgt nu eindelijk logopedie.

Kan ik mijn ex-vrouw hiervoor in gebreke stellen?

Tijdens een discussie hierover op de openbare weg, vlak aan haar huis, geraakten ik nergens met haar. Alles was mijn schuld of van de juf. Ik had dan ook geen zin in deze conversatie, en ben in mijn auto gestapt. Mijn ex-vrouw is zomaar ingestapt aan de passagierskant, hield de deur open met haar voet en weigerde te vertrekken. Mag dit zomaar? Is mijn auto geen persoonlijk eigendom dat zij dan op dat moment schendt? Geweld lost niets op, maar op dat moment was ik natuurlijk furieus...

Heeft hier iemand een antwoord op?

Mvg.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 11 jun 2019 20:11

Dan had u best de politie moeten bellen.

LeenW
Berichten: 12813

#3 , 11 jun 2019 20:13

Woord tegen woord, dus ook geen idee wat TS wil bereiken.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38583

#4 , 11 jun 2019 20:19

Politie had dan vriendelijk kunnen vragen uit het voertuig te komen.
Bij weigering vriendelijk bestuurlijk arresteren.

Terug naar “Echtscheiding”