psychologisch verslag narcisme en correctionele veroordeling

Cato2016
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

psychologisch verslag narcisme en correctionele veroordeling

#1 , 05 jun 2019 13:22

Uit veiligheidsredenen kan ik niet in detail treden.

Ons verhaal.
Mijn vriend zijn ex vrouw is veroordeeld voor poging tot kind moord (op haar eigen kind) heeft 5 jaar voorwaardelijke gevangenisstraf onder voorwaarde. Ziet haar kind in Co-ouderschap.

Wij hebben zowel van de correctionele als van de familierechtbank een verslag van narcisme, infantiel gedrag, geen voeling met de werkelijkheid,...

Ik kende mijn vriend nog niet toen de feiten gebeurd zijn. Maar sinds wij elkaar kennen zijn we altijd belaagd geweest.
Pv’s leggen haar niet stil, Een rechter die haar eisen verwerpt. Maar de situatie blijft, er veranderd niets. Wij zijn vaak zo moe en bang.
We zijn slachtoffer van iemand met narcisme, hun zoon is slachtoffer. Ons leven is in de greep van haar manipulaties. Voor de familierechtbank moeten we de vechtscheiding stoppen of hun kind zou geplaatst worden. Maar wij hebben het niet in de hand. Correctionele rechtbank is afgesloten.
Waarom kunnen we niets doen met haar psychologisch verslag?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding