Bijzondere kosten

MamaLou
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Bijzondere kosten

#1 , 03 jun 2019 17:26

Ik heb een schriftelijke, gehomologeerde overeenkomst met mijn ex waarin het volgende staat over de bijzondere kosten:

- de kosten worden slechts gemaakt na voorafgaand akkoord, uitgezonderd in geval van medische omstandigheden, redelijke noodzakelijkheid en onderstaand uitdrukkelijk bepaald.
- de kosten worden afgerekend maandelijks aan de hand van een gedetailleerde lijst met facturen, rekening en/of betaalbewijzen


Mijn ex zegt dat een betaalbewijs dus meer dan voldoende is.
Maar, omdat ik hetzelfde betaalbewijs meer dan 1 keer voorgeschoteld heb gekregen met de boodschap "nieuwe kosten", vertrouw ik het niet en wens ik een factuur te ontvangen. Wat mijn ex weigert me te bezorgen.

Wie heeft gelijk?

Ik interpreteer de overeenkomst als volgt: wanneer er een factuur beschikbaar is, moet de andere partij deze ook ontvangen.
Mijn ex interpreteert het echter als volgt: er staat "of een betaalbewijs" dus in eender welke situatie is enkel een betaalbewijs voldoende.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding