Vereffening verdeling scheiding der goederen

Dominique111
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Vereffening verdeling scheiding der goederen

#1 , 24 mei 2019 18:40

De notaris werd aangesteld voor vereffening verdeling juni 2018! Getrouwd met huwelijkscontract scheiding der goederen.
Auto gekocht op mijn zaak ( eenmanszaak) voorschot betaald van mijn gelden 5000 euro. En tot op heden geen voorstel van advocaten tegenpartij en géén antwoord van notaris. Behalve omdat er geen huis samen werd gekocht ( staat op mijn naam en werd aangekocht vóór huwelijk en steeds door mij betaald) de kosten bij niet dading te hoog zijn. Recht in ons land lijkt evenredig met onrecht. Vonnis , sociaal onderzoek werd door rechtbank 1ste aanleg Tongeren nochthans opgelegd en toch niet gevolgd. Werd door hof v beroep Antwerpen gevolgd. Nu wordt er door ex weer nieuwe maatregelen verblijfsregeling gevraagd, behandeld door de rechtbank Tongeren ! Begrijp er na 17000 euro advocaatkosten in totaal niets meer van

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding