alimentatie terwijl ze werkt

WUYRO
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

alimentatie terwijl ze werkt

#1 , 12 mei 2019 12:52

Graag had ik informatie gehad. Ik schets in het kort. Ik ben gescheiden en ex is overleden. Kinderen stonden onder voogdij. Middelste dochter vraagt in september 2017 een ondernemingsnummer aan en gaat werken bij een kinesistenpraktijk. Hiervan heb ik bewijzen. Of ze dit nu doet als zelfstandige, wat ik vermoed, of als werknemer is mij onbekend. Ze trekt kindergeld van om en bij de €415, wat bevestigd wordt door kinderbijslagfonds. Om kindergeld te ontvangen mag ze niet meer dan €551,89 per maand, maximum 640 uren werken per kwartaal. Zij kunnen of willen niet bewijzen hoeveel ze verdiend. Papieren verloren is het excuus terwijl ik aangeef dat deze perfect op te vragen zijn bij het sociaal secretariaat (indien in loonverband), ofwel bij hun boekhouder. Zij houden zich vast dat ze recht heeft op alimentatie tot en met juni 2018. Ze kan niet in haar eigen behoefte voldoen zoals ze dat zeggen. Niettegenstaande dat heeft ze nu een appartement gekocht in eind 2018, begin 2019. Dit zal niet ter zake doen waarschijnlijk.

Wat kan ik doen of hoe teken ik bezwaar aan bij de beslagrechter? Er werd nog geen beslag gelegd op mijn loon en of roerend goed.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding