Problemen ivm regeling van Kinderen na breuk

D1985
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Problemen ivm regeling van Kinderen na breuk

#1 , 25 apr 2019 17:48

Hallo,

reeds jaren ben ik uiteen met mijn ex waarmee ik 2 kids heb , elke 14 dagen is het zever en ambras om de kids tot bij mij te krijgen ... ik betaal elke maand netjes allimentatie en doe wat ik verder nog moet doen ....

Ik begin zelfs met het idee te spelen om ze gewoon in haar zieke wereld te laten begaan en de kids niet meer te gaan halen e(uiteraard blijf ik wel de allimentatie betalen ed.)

Ik zal mijn kids het wel uitleggen als ze oud genoeg zijn om dit alles te beseffen , nu stel ik me de vraag : bestaat hier een wettige of correcte manier voor ? ik weet dat dit de komende jaren voor de kids raar en vreemd zal overkomen maar elke keer nu ze na veel zever en gezeik komen zeggen ze enkel maar dat mama dit en dat slecht over me zegt,.... maar ze zijn te jong om dit alles te beseffen en om de kids ook deze stress te besparen zou ik deze drastische stap durven nemen en ben ik ervan overtuigd dat ze uiteindelijk als ze enkele jaren ouder zijn mij zeker wel zullen begrijpen ......

klinkt allemaal een beetje radeloos maar dat is ook wat ik momenteel ben : compleet radeloos

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 25 apr 2019 21:57

U moet ze steeds gaan halen en brengen?
Wat staat er in het vonnis?

Etak
Berichten: 110
Juridisch actief: Nee

#3 , 26 apr 2019 13:22

Goede raad, blijf de kinderen halen en beleef de tijd van jullie leven, als jullie samen zijn.
Kinderen vervreemden na een periode en wensen dan op latere leeftijd ook niet meer te komen, er is geen band meer, kinderen worden dan soms ook danig gemanipuleerd dat er nooit begrip zal zijn, ook op latere leeftijd niet!!

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”