Vader doet afstand van kind na vonnis co ouderschap.

Mdk13
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Vader doet afstand van kind na vonnis co ouderschap.

#1 , 22 apr 2019 08:40

Beste.

Na een vonnis die we hebben van co ouderschap (week week) Wilde de vader plots afstand doen van onze dochter van 6 jaar omdat hij een nieuwe relatie had en geen tijd meer had enz... Uiteindelijk is men dochtertje al sinds september bij mij.2 weken bij mij en om de 2weken enkel het weekend naar de papa. Dit heb ik hier zwart op wit op mail staan dat hij dat zo wil en daar ben ik dan ook bij akkoord gegaan.Daaruit heb ik dan ook een nieuwe procedure laten opstarten via de rechtbank dat deze nieuwe regeling op papier komt te staan. Nu halverwege mei moet ik voorkomen in Gent en hoor ik dat hij aan men dochter gevraagd heeft of ze opnieuw week week wilde of niet ? Mijn vraag is kan dat plots zomaar, want wat zou het nut zijn dat ik een nieuwe rechtzaak laat opstarten dat we toch al een vonnis hebben van week week. En voor alle duidelijkheid ze gaat absoluut niet graag naar haar vader.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sterretje2
Berichten: 90
Juridisch actief: Nee

#2 , 23 apr 2019 01:42

Ja, hij kan dat vragen/eisen aangezien er een vonnis is.
Met de bewijzen kan je wel aan de rechtbank aantonen dat hij niet stabiel is tegenover dochter: wel week/week, dan niet, dan weer wel...

Dat de rechter zal beslissen weet natuurlijk niemand. Maar als ze niet graag gaat zou ik het toch proberen. Succes!

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”