Niet betalen kosten

Cindy1234
Topic Starter
Berichten: 40
Juridisch actief: Nee

Niet betalen kosten

#1 , 19 apr 2019 17:56

Hallo

Wat doe je als je in co ouderschap zit en de ene partij wil niet een dokterskost terugbetalen?

Het gaat over buitengewone kost nl kini.

Ik heb de helft teruggevraagd maar wordt niet betaald. Stuur ik de volgende Kini rekeningen gewoon door naar de andere partij waar trouwens de domicilie en ziekenboekje is. En ik zou zeggen om de rekeningen te betalen en na aftrek van teruggave ziekenkas mij te laten weten hoeveel mijn deel is??

Ik heb ook de huidige rekening zelf nog niet betaald omdat hij weigert de helft bij te leggen. Zou ik deze ook gewoon netjes doorsturen naar hem?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 19 apr 2019 21:59

Hoe komt het dat u die hebt?
Kind waar gedomicilieerd?

Cindy1234
Topic Starter
Berichten: 40
Juridisch actief: Nee

#3 , 20 apr 2019 10:35

Domicilie staat bij hem.

Iedere week heeft ze een sessie. De kini had de rekening persoonlijk overhandigd aan mij.Dus ik dacht dat het makkelijk kon regelen onderling maar niet dus. Mss had inderdaad niet moeten aannemen en week erna aan hem overlaten.

Nu zou ik de rekening terug aan Kini geven en zeggen dat ze naar zijn adres mag opsturen.

Maar natuurlijk zullen wel eens rekeningen tot hier komen. Wat doe je dan als er niet betaald wordt?

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”