scheiding

grijze duif 123
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

scheiding

#1 , 23 mar 2019 21:11

Mijn ondertussen ex vrouw woont nog in ons huis dat te koop staat met een nieuwe gast maar ex staat alleenstaande gedomicilieerd zij laat niemand toe voor bezichtigingen werkt ook maar parttime kan ik op de een of andere manier aantonen dat ze samen leven wat kan ik nog doen ? :oops:

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38599

#2 , 23 mar 2019 21:16

Dat bezichtigen is voor verkoop... dat wil zeggen dat ze niet meewerkt en daar moet u best via de notaris laten tegen optreden.
Dat er iemand bijwoont als u weet wie naam doorgeven aan gemeente en politie. Als u de naam niet weet kan dat ook ..politie zal in beide gevallen een woonstonderzoek instellen en ambtelijk inschrijven.
Gezien nog woonachtig dient zij wel de helft van een normale huur aan u te betalen.
U moet ze niet binnenlaten u bent wel mede-eigenaar maar geen bewoner.

grijze duif 123
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#3 , 24 mar 2019 10:19

Dat bezichtigen is voor verkoop... dat wil zeggen dat ze niet meewerkt en daar moet u best via de notaris laten tegen optreden.
Dat er iemand bijwoont als u weet wie naam doorgeven aan gemeente en politie. Als u de naam niet weet kan dat ook ..politie zal in beide gevallen een woonstonderzoek instellen en ambtelijk inschrijven.
Gezien nog woonachtig dient zij wel de helft van een normale huur aan u te betalen.
U moet ze niet binnenlaten u bent wel mede-eigenaar maar geen bewoner.
Beste ,
Bedankt voor de snelle reactie, om even terug te komen op het doorgeven van die persoon die bij mijn ex inwoont mijn dochter woont ook bij mij maar niet officieel haar domicilie staat bij mijn zus ex zal waarschijnlijk zelfde gebruiken tegen mij .Ook over de helft van de huur maakt ze problemen wil onderhoudsgeld maar geen bezettingsvergoeding betalen wil eigenlijk alles?

Reclame

Franciscus
Berichten: 38599

#4 , 24 mar 2019 12:31

Onderhoudsgeld zal dan aan uw zus moeten betaald worden als ze daar woont.
Huur is een ander element dan onderhoudsgeld beiden staan volledig los van elkaar. Een is voor de dochter ander is voor mede-eigenaar.

grijze duif 123
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#5 , 24 mar 2019 18:04

De dochter is 24 jaar en werkt al maar woont voorlopig bij mij daar moet ze ni voor betalen . Mijn ex wil onderhoudsgeld omdat zij partime werkt

Terug naar “Echtscheiding”