Verhuis

juppi
Topic Starter
Berichten: 9

Verhuis

#1 , 23 mar 2019 18:49

Goeie avond, ik ga scheiden en vertrek volgende maand uit het huis waar ik nu nog met mijn echtgenote woon(gekocht huis).
Nu zijn er allerhande problemen maar alle nuts voorzieningen staan op mijn naam. Zij gaat daar wss nog blijven wonen. Telenet is geen probleem en is een verhuis dat ik regel maar water, elektriciteit en gas ben ik beetje bang dat madam de verhuispapieren niet zal willen tekenen. Mijn advocaat raad mij aan om zowieso de dag van vertrek de papieren in te vullen, meterstanden op te schrijven en foto's van te trekken en alles op te zenden, ongeacht of ze tekent of niet. Is zoiets voldoende voorde watermaatschappij en de energieleverancier? Das een beetje mijn vrees. Grtz

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Ann45
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#2 , 26 mar 2019 03:03

Aangezien je nu nog niet gescheiden bent denk ik dat je best voor je vertrekt alles al op haar naam laat zetten , energieovernamedocument invullen, er zal dan een gezamenlijke slotfactuur volgen en ex moet zelf nieuw energiecontract aangaan.(zie website vreg).

LennieK
Berichten: 1866
Juridisch actief: Nee

#3 , 26 mar 2019 09:06

Uw advocaat heeft gelijk. Vul de overnamedocumenten voor water en energie zo compleet mogelijk in en stuur ze op (desnoods met gedateerde foto's) naar de netbeheerder en naar de leverancier.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”