Samen sterker?

sterretje2
Topic Starter
Berichten: 90
Juridisch actief: Nee

Samen sterker?

#1 , 10 mar 2019 09:27

Beste,

Mijn dochter heeft het momenteel niet goed bij haar vader.
Vertrouwenscentrum doet hier niets aan (het is niet erg genoeg, gaan er van uit dat ik lieg enz...)
Het vertrouwenscentrum heeft de opdracht gekregen van de rechtbank om te helpen... maar heeft gezegd dat ze mijn dochter niet leer zullen zien... maw er wordt dus weer niets gedaan, ik word niet serieus genomen en het enigste dat er nu kan gebeuren is dat er iets serieus misloopt bij vader... dan pas zullen ze misschien begrijpen wat ik bedoel!

Hij heeft ook nog een ander kind dat ouder is bij iemand anders. Ook hier zijn zo wat dezelfde problemen... onlangs heb ik contact met de mama die in het zelfde schuitje zit... niemand doet iets...
Zouden we samen sterker staan? Papa kan het heel mooi uitleggen en kan liegen als de beste! Wij zijn dat kotsbeu en willen alleen het beste voor onze kinderen!
Hij mag zijn kinderen zien, maar er moeten veranderingen gebeuren!

Zijn zoon is week/week en mijn dochter om de 14 dagen een weekend...

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
basejumper
Berichten: 4619
Locatie: Diest

#2 , 10 mar 2019 17:00

Beste

De vraag is wat u wil bereiken...
De vader blijft de vader. Ook al is het geen ideale vader...Er zullen voldoende zwaarwichtige en bewijsbare elementen moeten zijn om aan te tonen dat hij niet in staat is zijn rol als vader op te nemen, of om te bewijzen dat de kinderen in gevaar zijn.

Ik twijfel niet aan uw geloofwaardigheid, maar u zal begrijpen dat er massa's vechtscheidingen zijn waarbij kinderen misbruikt worden om de andere ouder de duvel aan te doen...
Dat rechtbanken niet zomaar af gaan op beweringen lijkt me evident.
Als u beiden bewijsbare elementen aandraagt zal dat in elk geval het dossier versterken.
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

sterretje2
Topic Starter
Berichten: 90
Juridisch actief: Nee

#3 , 10 mar 2019 17:34

Het is niet onze bedoeling om zijn kinderen af te nemen. Wij willen verbeteringen zien...

Ik heb echt genoeg bewijzen en foto’s van dingen die niet door de beugel kunnen! Iedereen schrikt van de foto’s behalve de rechtbank... die vindt dat allemaal zo erg niet.
Het enige dat ik wil én de andere mama is dat de kinderen gelukkig zijn en goed verzorgd worden.
Er is niets van communicatie over de kinderen, ze mogen hun sport noet uitoefenen als ze bij hem zijn, ze zijn enorm bang omdat ze erge straffe krijgen (onder koude douche moeten als straf, buiten staan alleen, niet mogen eten of drinken,...) en ook fysiek zijn er signalen dat ons verontrust.

Wij willen de kinderen voorlopig meer bij ons omdat ze nog zo klein zijn en er moet verandering komen omtrent de opvoeding en verzorging. Dat het niet is zoals bij ons daar kunnen we mee leven, maar het mag geen concentratiekamp zijn zoals dat nu is...

Beide kinderen moeten naar een psycholoog omdat ze schrik hebben van hun vader, beide kinderen ondergaan blijkbaar dezelfde straffen,...

We hebben nu beslist om met onze advocaten samen te komen en te kijken of we iets samen kunnen doen...

Ik hoop voor onze kinderen van wel!

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”