in het kader van een klacht met burgrelijke partijstelling wegens "kindermishandeling*", had politie Geel een opdracht om mij te horen. Een pluim voor politie Geel dewelke vandaag tijd vrijmaakte om zeer uitvoerig en diepgaand in te gaan op het geheel van zaken en emoties. (dus ook erg juridisch technisch en bovendien bevat het verschillende tijdlijnen)
RR
* externe maar dat weigerde de onderzoeksrechter te Antwerpen (tegen de wet in) te acteren, of beter klacht tegen onbekende (maar al een pak van mijn hart omwille dat er al iets genoteerd werd**, en de klacht in ontvangst werd genomen) omdat uit mijn verhaal aldaar al duidelijk bleek dat magistraten gevizeerd werden
** wat in Turnhout niet lukte (meer nog werd opgesloten toen ik op zoek ging naar -gratis-"rechtsbijstand***", wat volgens de onderzoeksrechter in mijn geval nodig zou zijn voor het bekomen klacht met BP), maar ook slaagde er ik in Hasselt niet in wat in Antwerpen wel lukte.
*** Inmiddels is deze zaak ook al voor de politierechter behandeld:
Te idioot om waar te zijn maar vermoedelijk moet ik bijdrage in de kosten van de advocaat van de andere partij, zijnde Stad Turnhout en ook aan hun boete betalen. Bovendien weigert politie Turnhout (Burgemeester moet toezien of de wet wel wordt gerespecteerd en dus toezien of politie zijn werk wel doet zoals bij wet bepaald) meestal klachten te noteren die verband houden met deze zaak. Hun redenering: Er liep een ordemaatregel en het betreden van het gerechstgebouw (de plaats waar rechtsbijstand te vinden is) is storen van de openbare orde