Hoe en waar dient men co-ouderschap aan te vragen?

lucgescheiden

Re: Hoe en waar dient me co-ouderschap aan te vragen?

#31 , 30 jun 2011 16:51

elys,

Mijn overtuiging staat hierboven (reeds sinds enkele postings geleden) te lezen.
Mss dient u de vraag anders te stellen: waarin verschilt uw werkzaam model van deze overtuiging?

Waar uw werkend voorstel inmiddels her en der kan worden teruggevonden op dit forum,
blijft de vraag naar een juridisch correcte oplossing terugkomen...
Mss net omdat dit in het te zoeken verschil kan gevonden worden?
Handige documenten voor Personenrecht

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis

#32 , 30 jun 2011 20:25

vraag was:
Hoe en waar dient met co-ouderschap aan te vragen?
Jouw debat hoort het praatcafé Luc....

lucgescheiden

#33 , 30 jun 2011 22:42

..... zucht!

Reclame

Vandebos
Topic Starter

#34 , 30 jun 2011 23:12

Een discussie over hoe co-ouderschap er zou dienen uit te zien ipv over hoe het nu mogelijk is onder het huidige wetgevende kader hoort inderdaad beter thuis onder het praatcafé. Dit is geen oordeel over gelijk of ongelijk maar zeker op JF dient men een onderscheid te maken tussen discussie en advies.

Het probleem dat de aanleiding gaf tot deze draad is ondertussen aangepakt. Dank aan iedereen voor zijn bijdragen en dan bedoel ik ook iedereen.

lucgescheiden

#35 , 01 jul 2011 03:10

En laat ik nog eens proberen het formeel samen te vatten:
- je maakt samen een afspraak (bij de conceptie, zwangeschap, geboorte, whatso ever
- als je merkt dat de relatie uitdooft bekijk je die afpsraken nog eens, hoe je dat ouderschap verder gaat toepassen zonder samen te leven.
- en dan stap je naar de rechtbank om je GEZAMELIJK akkkord te laten homologeren.
jongens toch....

roderidder
Contacteer: Website

#36 , 01 jul 2011 12:08

als er 2 (of meer) verschillende adviezen komen, in eender welke plaats van dit forum dan kan dit aanleiding geven tot discussie.
Het is juist die discussie die een meerwaarde is of kan zijn van een forum.

Gelukkig is het probleem van de vraagsteller in deze draad reeds aangepakt, maar in C mag dit niet betekenen dat de discussie over de adviezen moet stoppen.

RR

Terug naar “Echtscheiding”