Stiefdochter toegang tot het huis ontzeggen?

Franciscus
Juridisch actief: Nee

Re: Stiefdochter toegang tot het huis ontzeggen?

#16 , 09 nov 2015 23:09

Mee eens ...het kan voor u ook nuttig zijn bepaalde zaken te plaatsen en hoe te reageren.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
RL1
Topic Starter

#17 , 10 nov 2015 10:45

Begrijp wel correct dat ik mijn vrouw het contact met haar dochter niet verbied. Zij mag naar haar dochter gaan wanneer ze wil. Is er niet redelijkerwijze een regeling te treffen dat ik niet mee moet en dat indien de dochter al of niet met kleinkinderen af komt naar ons huis, ik de kans krijg om mij af te zonderen. Ik wil gewoon geen contact met die stiefdochter zodat er ook geen conflicten meer kunnen ontstaan. Ik heb deze situaties al 7 jaar meegemaakt dus het draait niet alleen om die ene SMS. Die SMS is blijkbaar enkel het bewijs dat de stiefdochter haar moeder voor haar alleen wil. En ik heb ook geen zin om geld te spenderen aan een therapeut waarbij ik diegene zal zijn die moet buigen om het huwelijk tussen ons te redden...

Xenophon
Juridisch actief: Ja

#18 , 10 nov 2015 11:03

Het is geen juridische kwestie maar een relationele. U dient af te wegen of de kwestie u een echtscheiding waard is en of het iets is dat in termen van 'winnen' of 'verliezen' dient te worden gezien. Om JFK's speechwriter aan te halen 'The fruits of victory will taste like ashes in our mouths'. Ik zou voorgaande zin een paar keer herkauwen.

Voor de rest verklaar ik me onbevoegd :|
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Reclame

LeenW

#19 , 10 nov 2015 11:06

Uiteindelijk is het antwoord op de juridische vraag reeds in post 2 gegeven. De rest hangt af van de koppigheid van TS en zijn familie.

Terug naar “Echtscheiding”