#16 , 15 sep 2015 09:16
Dat is een zaak als ik die gans vertel gelooft niemand mij, hilarisch eigenlijk...Dochter is ouder dan 12 en dan heeft ze hoorrecht dus gehoord door de rechter. Assistente sprak met haar tijdens het huisbezoek. Om voorbeeld te geven, ik wilde in eerste plaats mezelf verdedigen, echt stapels bewijzen en toegevingen. Assistente vertelde mij dat ik als burger het verslag niet zelf kon inlezen op de griffie, ik kon slechts de eerste twee pagina's lezen op haar kantoor. Prompt nam ik dus een ander advocaat, uiteraard wil ik weten wat erin staat, ze vertelde me namelijk dat mijn ex een strafblad heeft. Mijn advocaat vroeg twee weken uitstel, rechter zelf had het verslag nog niet grondig kunnen lezen dus zaak zelf moest al uitgesteld worden, eens thuis van de zitting zat er een brief in de bus van justitie dat ik het verslag kon lezen op de griffie, ongelooflijk! Ex pleegde inbraak met diefstal, probatie, borderline etc...spreekt zichzelf tegen....tot dusver geeft dat geen invloed en blijft ze tijdelijk in de wek bij hem weekends bij mij. Alle leugens ontkracht. Beweerde hij dat ze vooral bij hem was ganse tijd terwijl hij tegelijk beweerde dat hij vijf maanden bij mij woonde terwijl ik sleutels pas had half september,zitting (tijdelijk vonnis) januari dus reken maar uit...Geheel in mijn voordeel. Er loopt een klacht verwarlopzing welke ernstig wordt genomen door parket, geen seponering, geen invloed......Een week school geweest en reeds verschillende klachten, geen invloed....Psychiatrisch verleden, strafblad,...het heeft allemaal geen invloed verslag geheel in mijn voordeel, haar verhoor in mijn voordeel, ongelooflijk. Wordt bewert dat ik aanvankelijk akkoord was tijdens de zitting, larie...staat er zwart op wit. Ik verlies stillaan de moed, dit sleept nu al een jaar aan.
Ik kan alleen maar zeggen, bereid je goed voor.