Was het maar zo simpel!
idd...
het blijkt meermaals dat dossiers met overvolle argumenten op onvoorstelbare vonnissen uitdraaien. Omdat er ergens een detail staat dat tegen spreekt.. Zelfs als dat duidelijk is doet men nog niks....
TONNEN argumenten heb ik aangebracht...men heeft zelfs een eigen onderzoek ingesteld bij de moeder en mijn dochter. daar staat letterlijk in dat de moeder mijn dochter psychologisch mishandeld en dat oudervervreemding is vastgesteld en dat de situatie waar het kind in bevindt bij de moeder één van de schadelijkste is. Het onderzoek stelde het nog erger vast dan dat ikzelf aantoonde. Dan nog heeft de rechter zich gebaseerd op details, waarvan wij dachten dat het wel duidelijk was ahv het onderzoek dat die niet waar zijn. Een leugenaar die dingen op papier durft zetten heeft veel kans bij justitie om geloofd te worden.....
het is dus niet omdat je alle argumenten hebt dat je daarom moet vanuit gaan dat de zaak beklonken is.... in normale situaties, met gezond verstand wel...Maar dat moet je niet gaan zoeken als je meegaat in een rechtszaak..