#1 , 06 sep 2010 12:31
Ik heb een vraagje i.v.m. het indienen van een verzoekschrift. Ik heb samen met mijn ex-man co-ouderschap, maar nu heb ik iemand nieuw leren kennen en die heeft een dochtertje die hij om de 14 dagen in het weekend heeft, maar onze weekends lopen niet samen, dus we zouden graag de weekends doen samenlopen, heb het al meerdere keren gevraagd, maar mijn ex wil niet wisselen. Ik vraag mij nu af of een verzoekschrift indienen helpt en of ik kans heb om dit te winnen. Ik en mijn nieuwe vriend gaan wettelijk samenwonen en mijn kinderen zijn op mijn adres ingeschreven, mijn ex woont 45 min van mij en woont niet officieel samen met zijn nieuwe vriendin (die ook een kind in co-ouderschap heeft), zijn domicilie staat ergens anders. Hij beweert dat zijn nieuwe vriendin niet kan veranderen omdat zij verpleegster is en haar werkende weekends vastliggen, ik denk echter dat ze geen moeite willen doen. Ik zou echt wel heel graag de kinderen samen hebben zodat ze elkaar kunnen leren kennen. Dank bij voorbaat voor jullie reactie.