De vader van mijn dochter betaald momenteel 100? alimentatie; we hebben dit onderling geregeld dat ik akkoord was met dit bedrag, als hij af en toe een bon gaf voor kledij of zo. Ana is ondertussen 18 maanden en deze afspraak is nog maar een maand of 6 lopende. Hij geeft zelden een bon voor kledij (bijv. vorige maand gaf hij er ??n van ? 75 om winterkledij te kopen). Hij zegt dat hij momenteel niet meer kan geven. Ik ben alleenstaand en heb net een huis gekocht als een soort spaarboek voor mijn dochtertje later dus kan ik zeggen dat die ?100 niet veel is. Als ze bij hem gaat geef ik alle kledij mee en hij geeft ze vuil mee terug. Ik heb daar allemaal geen probleem mee maar ?100 is toch wel wat weinig. Hij vindt van niet, ik van wel. Wie heeft gelijk en hoe lossen wij dit op ?
Met die ?100 betaal ik zelfs de cr?che nog niet. Het is toch niet logisch dat ik voor alles opdraai ? Ana gaat elke vrijdag en zaterdag bij haar vader en het verloopt allemaal goed maar het financi?le ligt echt op mijn lever. Hoe los ik dit op zonder er een rechtzaak van te moeten maken ?