Goede dag,
Ik en mijn ex zijn uit elkaar van Augustus 2008.
Wij hebben uit onze relatie een zoontje.
Wij hebben via de rechtbank Leuven en vonnis van Co-ouderschap( 2009 )
Nu in maart 2010 heeft mijn Ex een zelfmoord poging ondernomen en is daarvoor opgenomen in het ziekenhuis in zeer kritieke toestand. ( zoontje was bij mij thuis als het gebeurt is )
Iedereen rade mij aan om een snelrechtprocedure te starten voor de veiligheid van ons zoontje 3 1/2 Jaar.
Ik heb dit ook gedaan op de rechtbank te Leuven.
Rond 20 Maart heeft ze het ziekenhuis mogen verlaten met een attest van de dokter dat zij zo spoedig mogelijk opnieuw moest gaan werken en de opvoeding op te nemen.
Ik heb deze procedure volledig verloren Uitspraak was rond 20 April 2010.
Nu op 25 Mei 2010 is zij opnieuw opgenomen en heeft van dan tot op heden reeds een nieuwe poging of 4 & 5 ondernomen.
Mijn zoontje woont van Mei voor 100% bij mij.
Ik heb normaal volgens het vonnis ook recht op 1/2 van het kindergeld.
Maar dit heeft mijn ex nog nooit willen betalen.
Als ik een vraag stel aan de dokter beschermen die hun achter het beroepsgeheim.
Maar ook jij bent een EX.
Zij zien mij niet als vader van een 3 1/2 Jaar zoontje.
Nu voor een nieuw gerechtelijke procedure zou ik moeten beschikken op dokters verklaringen.
Helaas kan ik die nergens krijgen.
Nu mijn grootste angst is dat zij het ziekenhuis zou mogen verlaten en de opvoeding van het kind opnieuw zou opnemen.
En dat zij eventueel een nieuwe poging zo ondernemen en het zoontje er bij zou betrekken.
Zijn er nog mensen die dit spijtig genoeg ook hebben meegemaakt en weten jullie raad voor mij en mijn zoontje.
Of zijn er raadsmedewerkers die mij kunnen helpen?
Dank met voorbaat.