Nu is mijn vraag of dit bedrag niet te hoog is aangezien ik geen inkomsten heb en zei het kindergeld ontvangt?
Ik neem aan dat uw zoon stopt met eten naargelang zijn vader een inkomen heeft of niet?
Is er dat zo eentje met een AAN/UIT knopje zoals je nintendo spulletjes?
Als U 75 euro per maand te veel vindt om zijn boterhammetjes mee te betalen, uw zoontje van onderdak en verwarming te voorzien, te zorgen dat hij kleren heeft, dat hij naar de dokter kan als hij ziek is, naar de apotheker om medicatie, een brilleke kan kopen als hij niet goed moest zien, een warm jasje krijgt voor de wintermaanden en een paar warme schoentjes, dat hij regelmatig buiten boterhammetjes ook eens een stukje vlees kan eten, groenten en dagelijks fruit en melkproducten kan krijgen....
tja... dat zijn vader tijdens het weekend wat klusjes gaat uitvoeren, tuinen onderhoudt, in de horeca gaat werken, bij de bakker zondagsdienst gaat doen, etc.... dat zal die kleine een worst wezen natuurlijk. (oei! worst? dat kan hij zich niet permitteren van zijn 75 eurootjes eetgeld dat hij van zijne père krijgt denk ik).
Je kan misschien oud brood gaan halen in de supermarkt en die voor de deur afzetten? samen met wat vervallen eieren kan je daar nog "verloren brood" van maken.