alimentatie

lobelia
Topic Starter

alimentatie

#1 , 17 aug 2010 09:36

Hallo,
Mijn ex stapt terug naar de rechtbank om meer alimentatie voor de kinderen. Ik ben in 2004 gescheiden met eot. Ik betaal nu 340€ alimentatie per maand en de helft van de buitengewone medische kosten. Steunzolen, beugel voor zoon, enz. Mijn ex heeft het kindergeld en haar deel van de alimentatie. Sedert 2004 vaar ik ook regelmatig bij de marine en daarvoor ontvang ik premies. Nu wil zij een verhoging van alimentatie op basis van die premies. Deze zijn echter geen constante. Het ene jaar vaar ik veel en het andere, zoals nu vaar ik niet en ontvang ik bijgevolg ook geen premies. Zij is hertrouwd en leeft nu in grote luxe. Zij rijdt met porche en jeep audi Q7 en ze hebben samen een kast van een villa. Kan zij zomaar verhoging vragen op basis van die premies die geen vast onderdeel vormen van mij loon? Immers als ik niet vaar of niet meer vaar val ik terug op mijn basisloon(1820€/maand). Zij kan zogezegd om medische redenen maar 4/5 werken, doch zij ontvangt niets van de ziekenkas daarvoor en kan geen afdoend medisch getuigschrift voorleggen, enkel een paier van de dokter dat ze op "vraag van de patient" maar 4/5 kan werken. Zij heeft wel nog een bedrijfswagen en een tankkaart bovenop haar loon van ongeveer 1200€ per maand. Dank voor de inlichtingen.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding