dochter gaat bij ex wonen en stop van alimentatie

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#31 , 30 mar 2010 16:52

en dat is inderdaad de hamvraag.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
secret
Topic Starter

#32 , 04 apr 2010 12:01

Ja, ten einde raad heb ik toch maar een advocaat ingeschakelt en gaat het mij dus toch geld kosten :(
juridisch is zoveel mogelijk maar dan speel je wel de serieuze boeman en komt er alleen nog meer een wig tussen mij en de dochter :(
ex speelt het weer heel goed ppfff...

waterproof

#33 , 07 apr 2010 22:42

nog een ex die enkel en alleen maar uit is op alimentatie ook al woont kind niet meer bij haar.

Kind moet niet officieel bij ouder wonen, als kan gestaafd worden door bv. buren dat kind wel degelijk bij ex verblijft, of op papier bevestigd dat hij/zij bij andere ouder verblijft, is het al ok.

Kind laten domicilieren is makkelijker als het 18 is, misschien wacht haar ex hierp.

Reclame

secret
Topic Starter

#34 , 08 apr 2010 00:54

nog een ex die enkel en alleen maar uit is op alimentatie ook al woont kind niet meer bij haar.
Correctie meneer waterproof !
Ik ben enkel uit op een fatsoenlijke officiele en wettelijke regeling .
Want idd onderling vanal regelen is allemaal goed en wel totdat er weer niet iets voorvalt. :roll: Want dan is de discussie pas echt aan de gang.
Tevens als mijn dochter zomaar bij ex gaat wonen en ze nog officieel in de akte bij mij staat ben ik wel degene waar ze bij komen aankloppen als ze om één of andere reden op straat komt te staan en nog studeert!
Dus gelieve u schuine opmerkingen voor u eigen te houden. Het kind is 2jaar niet naar haar vader gegaan en toen heb ik ook geen verhoging van het alimentatiegeld gevraagd. Bij geen enkel van mijn kinderen jankte ik om meer alimentatie als ze jaren niet naar ex gingen/gaan. Geld kwestie is iets voor mijn ex niet voor mij ! Bij mij kwam het welzijn van de kinderen op nummer 1 ! Maar ik ben ook niet zot om mij in de problemen te laten komen door een puberende tiener en een wraakende ex !
Met kinderen geraak je nooit van de grillen van je ex af :(

Terug naar “Echtscheiding”