Ik ben wettelijk gescheiden sinds december 24. Tot over een week geleden had ik een heel goed contact met mijn ex voor de regeling verblijf van ons zoontje. Wou hij hem extra zien , maakte ik daar geen probleem van of eens een andere dag wat as afgesproken in de EOT. We gingen samen naar oudercontacten. In de EOT staat ook vermeld dat wij als ouders steeds in overleg dienen te gaan over vakanties en dergelijke. Hij heeft nu een nieuwe relatie en alle contact met mij verbroken zonder enige aanleiding. Hij heeft mij geblokkeerd op zijn gsm. Mijn zoontje wil soms met hem bellen maar ook dat lukt niet meer. Hij wil enkel nog contact met mij via mijn zoon om verdere regelingen te treffen rond verlof, ophalen en brengen van ons zoontje. Ik wil mijn kinderen niet betrekken in regeling van ons zoontje. Heb hem hierover gemaild maar hij reageert niet. Weet echt niet gaat hij mijn zoontje nu afhalen van school, wanneer komt hij hem halen of terugbregen? In de Eot stat dat hij hem op maandag en donderdag naar school dient te brengen en na school naar mij dient te brengen. Hij komt hem nooit ophalen en respecteert ook de uren niet van het brengen . Staat soms al aan de deur om 15u40 terwijl in de EOT staat 17u30. Hij dient ook zijn kind bij te houden om de 14dagen van vrijdag na school tot en met zondag 17u. Nu komt hij er al enkel de zaterdag om rond 10u30 en brengt hem terug op het uur dat hem uitkomt.
Welke stappen kan ik verder ondernemen dat er wel nog contact kan zijn voor ons zoontje want nu is er geen enkel contact en dat hij zijn afspraken rond opvang nakomt?
Alvast bedankt
Vero