#2 , 25 feb 2010 13:58
Beste,
Hoe kan je ex-man nu zeggen dat dit de komende 10 jaar zo zal zijn?! Je weet toch nooit hoe je leven verder loopt? Ik neem aan dat dit toch zal veranderen wanneer hij iemand nieuw leert kennen?!
Ik woon momenteel ook terug bij mn ouders en heb co-ouderschap. Mijn kindjes hebben wel een aparte slaapkamer (zijn ook nog kleutertjes). Voor jouw zoontje zou ik daar voorlopig geen graten in zien, hij is nog klein en zal wellicht graag dicht bij de papa of de mama zijn, nu er plots iets veranderd is in zn kleine leventje. Ik ervaar het bij mn ouders thuis wonen als erg positief voor mn kindjes omdat ze niet meteen "weggerukt" worden naar een vreemde omgeving. Ze hebben hun "oude" thuis nog bij hun papa en het bekende huis van de oma en opa als ze bij de mama zijn. Natuurlijk is dit slechts een tijdelijke oplossing.
Ik zou dus niet te snel panikeren en afwachten hoe dat allemaal loopt. Van zodra er een nieuwe partner in het spel is, of de kleine groter wordt, zal dit zichzelf wel uitwijzen denk ik.
Groetjes
Lelie31