ouder geen enkel recht op groeipakket

Kevlar1980
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

ouder geen enkel recht op groeipakket

#1 , 07 jun 2024 20:36

Daar ik nergens enige logische uitleg krijg en ik deze manier van leven niet meer volhoud, probeer ik hier alsnog om te weten te komen of dit mogelijk is:

Er is een gelijk verdeeld verblijf, tijdens de week houden ze ons kind in een instelling, dit door een plaatsing van de jeugdrechter op basis van de meest absurde verslagen, bol van de leugens tot in het absurde toe.

Ondanks dat ons kind evenveel bij mij verblijft als verondersteld bij zijn vader, heb ik geen recht op 1 euro van het groeipakket waarvan het bedrag van de zorgtoeslag alleen al heel hoog is. Jeugdrechter heeft dit beslist op basis van leugens, ik heb alle bewijzen deze te weerleggen maar ook dat kan en mag niet.
Na enkele jaren alles te bekostigen gedurende het verblijf bij mij en dat terwijl ik geen enkel financieel voordeel krijg, kinderbijslag, zorgtoeslag, sociale toeslag, alimentatie, fiscaal voordeel, totaal niks, ben ik gewoon volledig uitgeput op elk vlak.

Financieel is het een constante strijd om net niet te verdrinken, een strikt minimum en erbarmelijk leven waar ik gewoon overleef, meer niet.

Ik zou gewoon eindelijk van iemand willen een antwoord krijgen of dit allemaal wel kan en mag. Zolang ik maar een antwoord krijg is het voor mij al voldoende...

Het is één grote pot nat, al die instanties en geldzieke mensen die eraan meedoen onder het mum het belang van het kind.

Leugens, niks anders dan leugens en dan uitspraken doen waardoor een mens in zo'n situatie zit. Ik wil en kan dit zo niet meer verder, verblijf bij mij mogen ze voor mijn part ook schrappen, graag zelfs. Dat één ouder alles krijgt en de ander niks, maar toch wel evenveel de zorg en alles die erbij komt moet blijven dragen terwijl je er de middelen gewoon niet voor hebt... is dit iets wat kan of niet?

dank om mij een sluitend antwoord te geven

Reclame