Adres nieuwe partner

ZoeFken
Topic Starter
Berichten: 115

Adres nieuwe partner

#1 , 25 jan 2023 14:32

Hey iedereen, ik ben recentelijk gescheiden en heb nu een nieuwe partner. Mijn ex vraagt nu het adres van de nieuwe partner omdat ik hier af en toe overnacht met de kinderen.

In onze EOT staat dat ik het adres moet geven indien ik in het buitenland ben. Maar er staat nergens in dat ik moet zeggen waar ik ben of dat ik een adres moet delen van een nieuwe partner?

Hoe zit dit juist?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Devin
Berichten: 113
Juridisch actief: Nee

#2 , 25 jan 2023 19:57

Als het logeren is bij uw nieuwe vriend dan denk ik niet dat je verplicht bent die te geven.

Als uw domicilie en die van de kinderen op uw woonst staat is dat voldoende. Maar mocht het zijn indien u een permanente intrek neemt bij uw nieuwe partner dan dient u de vader daarvan wel in te lichten.

Franciscus
Berichten: 38479

#3 , 25 jan 2023 20:05

Klopt- als uw ex uw GSM nr heeft is dat voldoende zolang u er niet gedomicilieerd bent.

Reclame

ZoeFken
Topic Starter
Berichten: 115

#4 , 25 jan 2023 23:34

Bedankt voor de info, ik ben daar niet gedomicilieerd dus mijn vermoeden was juist.

Terug naar “Echtscheiding”