vroegere CERA klanten gevraagd voor vervalsing te bewijzen!!

ikke en hij
Topic Starter
Berichten: 28

vroegere CERA klanten gevraagd voor vervalsing te bewijzen!!

#1 , 09 dec 2009 10:44

Ik ben op zoek naar een uitreksel van CERA klanten;

als je naar de CERA bank ging om een overschrijving te doen naar een andere rekening, kreeg je hiervoor een 'stortingsbewijsje'. Dat moest getekend worden ( is nu nog altijd zo)

nu ben ik meer bepaald op zoek naar zo een bewijs waarbij achter het woord begunstigde TWEE achternamen staat, je hebt dus overgeschreven naar een gemeenschappelijke rekening van een koppel.
Deze bewijzen dateren van meer als 10 jaar geleden!!!Cera is immers overgenomen door KBC

Degene die de moeite willen doen krijgen daar uiteraard een vergoeding voor.

Waarom ik dit vraag; we zitten in een vereffening - verdeling waarbij de tegenpartij met vermoedelijke vervalste afschriften komt, de bank kan dit zogezegd niet bevestigen. Uiteraard in ons nadeel, waardoor we ons huis kunnen verkopen, door een berg schulden door de tegenpartij gecreëerd.

groetjes

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Tope
Berichten: 916

#2 , 09 dec 2009 13:40

Vraag dit misschien ook eens op www.spaargids.be

Noemi
Berichten: 20

#3 , 09 dec 2009 14:59

Hoe kunnen jullie je huis moeten verkopen door schulden door iemand anders gecreëerd ?

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”