gezamenlijke autoleneing

Suna'tje
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

gezamenlijke autoleneing

#1 , 01 feb 2022 21:54

Hallo

kan er mij iemand helpen....Ik en men ex zijn sinds september uit elkaar en de autolening staat op ons 2, maar via mijn rekening gaat het bedrag er af,maandelijks 400euro. Nu betaald hij het niet meer, en dreigt zelfs van toen we nog samen woonden de helft van de 400euro terug te eisen...Kan dit? Wat ale ieder had zijn ding om te betalen, hij deed de huishuur en de auto en ik al de rest en we hadden gezamenlijk 5 kinderen en dit was ook allemaal voor mij eten,verzorging, de verzekering huis en auto, water, telenet, electriek en gas

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis

#2 , 02 feb 2022 08:55

Hoe is de verblijfsregeling van de 5 kinderen geregeld? wordt er kinderalimentatie betaald voor het onderhoud van de kinderen? wie gebruikt de gezamenlijke auto? Is er een officiele regeling (EOT) of vonnis van de rechter hoe de verblijfsregeling en/of alimentatie is besloten? Was u feitelijk of wettelijk samenwonend? Gehuwd?

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 02 feb 2022 20:14

Komt nog bij dat de leningmaatschappij over een document beschikt dat door beide partijen is getekend en dus de volledige schuld bij beiden of bij één van hen (de meest solvabele) kan terugvorderen. Andere partij moet men dan zelf aanspreken om geld terug te krijgen.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”