Mijn ex heeft mijn rekeningen leeggehaald

TamaraV
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Mijn ex heeft mijn rekeningen leeggehaald

#1 , 30 nov 2020 16:53

geachte
Ik heb eens een vraagje?
Blijkbaar zou ik nog 2 spaarrekeningen hebben gehad 7 jaar geleden toen ik 18 werd nu blijkt dat mijn ex die 2 rekeningen heeft leeg gehaald zonder dat ik er iets van wist. nu weet ik pas vorige week dat ik die rekeningen had maar het is nu 7 jaar geleden wat kan ik nog doen want het gaat over een groot bedrag en wij waren dan al uiteen maar mijn adres stond nog op zijn appartement kan iemand mij helpen aub weet geen raad?

M.V.G.
TamaraV

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 9773
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#2 , 30 nov 2020 18:36

Getrouwd (geweest) ?

Thomas_A
Berichten: 2325
Juridisch actief: Nee

#3 , 30 nov 2020 19:33

Hoe kan uw ex van rekeningen op uw naam op de hoogte zijn waar u zelf niks van weet? Laat staan geld van kunnen afhalen.

Reclame

nicky54
Berichten: 218

#4 , 01 dec 2020 14:53

Wij veronderstellen dat je weet wie u dat gemeld heeft dat je deze 2 spaarrekeningen had en misschien ook dat deze persoon weet in welke bank de spaarrekeningen werden geopend.

Het is 7 jaar geleden dat je deze spaarrekeningen nog had.
Het merendeel van de banken verbindt er zich toe de rekeningafschriften 10 jaar te bewaren.

nicky54
Berichten: 218

#5 , 01 dec 2020 15:37

Mijn ex : feitelijk samenwonend? wettelijk samenwonend? gehuwd wettelijk stelsel?

nicky54
Berichten: 218

#6 , 01 dec 2020 16:09

U hebt een vraagje : kan iemand mij helpen aub weet geen raad?
Natuurlijk kan iemand u helpen, maar dan moet je ook antwoorden op de onze!

Lanox
Berichten: 3522
Juridisch actief: Nee

#7 , 01 dec 2020 16:16

Niet iedereen leeft online! Er wordt hier vaak terecht geduld gevraagd van wie hier een vraag post, maar dat is iets wat in twee richtingen werkt.

Terug naar “Echtscheiding”